
Articole care fac referire la Hornbach


Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

BestJobs: Pozițiile de management, imunitate scăzută în context pandemic. Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management, față de aceeași perioadă din 2019
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag
![[Bilant 2019] Mugur Patrascu: Oamenii vor incepe sa inteleaga la ce sa se uite pentru a crede in autenticitatea unui om](https://media.iqads.ro/2019/12/collage28-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Mugur Patrascu: Oamenii vor incepe sa inteleaga la ce sa se uite pentru a crede in autenticitatea unui om
![[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit](https://media.iqads.ro/2019/01/ronela-gherasim-director-marketing-hornbach-ro-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit
![[Pe culmile lui 2017] Iosif Oprescu: ”Îmi plac brandurile responsabile care se implică în viața comunității. Anul acesta au fost momente în care brandurile au fost solidare cu poporul consumator”](https://media.iqads.ro/2017/12/sif-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Iosif Oprescu: ”Îmi plac brandurile responsabile care se implică în viața comunității. Anul acesta au fost momente în care brandurile au fost solidare cu poporul consumator”

CE i-ai facut, Bogdane?! Olar nu va scoate NICIODATA campanii ca Naumovici, iar asta il ROADE INTENS!!

Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua
![[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment
![[Juratii FIBRA #2] Till Eckel (Jung von Matt): Fii calm si concentreaza-te sa ai idei. Indiferent despre ce se discuta in industria de marcom la acel moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Till Eckel (Jung von Matt): Fii calm si concentreaza-te sa ai idei. Indiferent despre ce se discuta in industria de marcom la acel moment

HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate „Traiesti! Mai stii cum e?”
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite](https://media.iqads.ro/2015/10/12069002-1161287810565818-4338316145426672763-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite

Patru Maini isi propune sa renoveze peste 35 de scoli si gradinite in 2015 - programul de renovari al companiei a ajuns la a treia editie

Matei Curtasu: Nascut si crescut in Pantelimon, Bucuresti. Momentan, Senior Creative Scientist la Havas NY

Cosmin Mares (TOTAL PR): Am curtat cel mai recent client, Paravion, inca de cand am decis sa ne specializam si pe sectorul e-business

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iulie 2014

Claudia Russu (Patru Maini): Am reusit sa implicam cumparatorii pentru ca le-am oferit o modalitate simpla de a ajuta

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iunie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in mai 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in aprilie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in februarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in ianuarie 2014
