Playboy te provoaca sa experimentezi seductia pe intuneric la ADfel 2014

Playboy te provoaca sa experimentezi seductia pe intuneric la ADfel 2014

Playboy aduce un mix de mister si senzualitate la ADfel! De cum se lasa seara pana la miezul noptii, cei singuri (si nu numai) pot intra in jocul seductiei…cu toate luminile stinse. Intalnirea cu Playboy are loc miercuri si joi, pe 20 si 21 august, la terasa Fabrica. 

Surpriza de la ADfel este si un mod de a amplifica mesajul unei campanii care a debutat in luna august. Playboy a lansat noul produs Playboy #generation, inspirat de tinerii petrecareti carora le place sa-si condimenteze viata, care isi fac mereu planuri de iesit in oras si care sunt precum o comunitate digitala conectata in permanenta la tot ce inseamna distractie! Prin mesajul "Seduci sau se duce", Playboy vorbeste despre seductie, senzualitate, dar si despre curajul de a lua initiativa si de a trai intens fiecare moment.

Joaca de-a seductia pe intuneric te provoaca sa experimentezi o seara fara inhibitii, cu posibilitati nelimitate. Atractia este o senzatie tare, dar rara, asa ca ramane de vazut cine va trece testul de chimie!

"Entertainmentul este parte din ADN-ul brandului Playboy. Vorbim de un brand de lifestyle care targeteaza tinerii exact la varsta cand 'adfel' este singurul 'fel' in care ei simt ca traiesc cu adevarat experientele vietii, asa ca happening-ul pus la cale de noi se potriveste perfect contextului si profilului de public al evenimentului", declara Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania).

Playboy #generation face parte din portofoliul Coty, lider emergent in industria globala a frumusetii. Coty onoreaza misiunea lui Francois Coty de a "oferi un produs cu o aparitie speciala care este convenabil, la o varietate de preturi", prin oferirea de produse de la luxul ultra-premium la distractie/stil de viata si preturi accesibile. Condus de pasiune, libertate creativa si spirit antreprenorial, Coty a construit un portofoliu unic de branduri de frumusete care au produs unele dintre cele mai puternice francize de consum din istorie.

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

FIVE'S asigura regia si spectacolul la ADfel 2014. FIVE'S - Creator de Spectacol are toate ingredientele artelor spectacolului, vazute si nevazute: Sunet, Lumini, Scenotehnica, Video, Pirotehnie, Efecte speciale, manuite de tehnicieni inimosi si isteti.

Entuziasmul participantilor va fi surprins in mod profesionist de fotografii si videografii oficiali ADfel: Miluta Flueras de la ArtKlub, Uncle Jeb StudioXMedia Studio438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu si Diana Gandila de la IQads.

ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom. Partenerii media ai evenimentului sunt 220.ro, VICE, Revista de Povestiri, Revista Zeppelin, Times New Roman, Mixtopia, Realitatea.net, BestJobs si Kiss FM.

Despre ADfel
ADfel e un proiect IQads. E singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related