BrandFusion semneaza noua identitate Business Days

BrandFusion semneaza noua identitate Business Days

Business Days este unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comunitatii de business din Romania, cu minimum patru editii anuale, organizate in mai multe orase din tara. Odata ce echipa a realizat ca amploarea evenimentului nu este surprinsa in comunicarea de brand si ca brandul nu se poate diferentia de competitie, a simtit nevoia unei schimbari, unei identitati relevante pentru business si audientele sale.

BrandFusion a inceput proiectul de la o idee confirmata atat de echipa de organizare, cat si de mii de participanti anual: Business Days este evenimentul pe care nu vrei sa il ratezi, fie ca esti antreprenor, marketing manager sau cineva pe punctul de a-si lansa propria afacere. Astfel, noua identitate a brandului Business Days a fost construita in jurul ideii de eveniment la care sigur vrei sa participi.

Cand ai un eveniment de anvergura lui Business Days, este important sa arati acest lucru prin tot ceea ce comunici. Ideea din spatele identitatii Business Days a fost aceea de a marca zilele evenimentului in calendar. Mai departe, identitatea s-a dezvoltat de la sine, permitandu-ne sa cream noi extensii, sa personalizam anii, sa cream nume de echipe si altele. - Alin Tamasan, Creative Director, BrandFusion

Odata desenata identitatea, a fost definit un stil vizual coerent si unic in categorie, pentru toate materialele de comunicare, un stil care sa vorbeasca pe limba antreprenorilor. In plus, BrandFusion a gandit un sistem de reguli care sa permita echipei orice dezvoltari viitoare in comunicare.

Brandul Business Days a luat nastere din pasiune. Pe masura ce cresteam si impactam din ce in ce mai multi oameni de afaceri, ne-am dat seama ca, desi eram cei mai inovativi si aveam cea mai mare valoare oferita pentru timpul si banii investiti, nu reuseam sa transmitem acest lucru.   

Am inceput un amplu proces de cautare a unor solutii la problema noastra de comunicare. Am contactat numeroase firme de branding, am discutat cu multi specialisti, dar ne-am oprit si am ales BrandFusion. Au inteles nevoia noastra, valorile noastre si au creat un concept excelent, usor de inteles, care reflecta ceea ce este astazi Business Days: un eveniment-etalon, leader de piata, cu spirit inovativ si cu foarte multa determinare si pasiune de a ajuta mediul de business.

Pentru noi a fost o experienta noua, deloc usoara, dar in spatele proceselor de schimbare, putem spune ca suntem multumiti de ceea ce a iesit. Simtim ca primul pas pentru trecerea la noua etapa de dezvoltare a proiectelor Business Days a fost facut. - Laszlo Pacso, Fondator Business Days.

Identitatea brandului a fost dusa si in mediul online, acolo unde BrandFusion a creat o experienta unica de brand, printr-un design prietenos si functionalitati complexe, care sa ajute vizitatorii sa ajunga la informatii relevante si sa usureze procesul de administrare. Accesul de pe orice device a imbunatatit experienta online a utilizatorilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related