Pentru Alin Tamasan (Creative Director, BrandFusion), designul nu e flashy, iar un ambalaj curajos trebuie sa fie, mai intai, util. Motto-ul lui: no bullshit.
Noi lucram in mare parte cu antreprenori, oameni care au construit de la zero business-uri pe care le tin prin forte proprii. Asa ca inevitabil exista in intregul proces un grad de subiectivitate in decizii. Ownerii asteapta un ambalaj frumos, pe gustul lor. Cateodata simtul lor e ce trebuie, altadata trebuie sa ii indrepti usor spre ce au nevoie.
In rest, desigur cererea este de impact la raft, care inseamna de fapt diferentiere cu masura, fara sa ne indepartam prea mult de competitia interna sau de cultura vizuala a consumatorului roman. Trebuie sa tii cont de faptul ca romanul nu s-a nascut minimalist vizual. Eu incerc sa adaug in brieful intern un pic de fun. Sa fie ceva playful in eticheta. Oamenii se bucura sa descopere lucruri mici, vazute doar de ei.