[Hoaxul si publicitatea] Cristi Simion: Daca ceva suna prea bine, prea rau, prea curajos sau e prea cretin, intru frumos pe Google inainte sa cred

[Hoaxul si publicitatea] Cristi Simion: Daca ceva suna prea bine, prea rau, prea curajos sau e prea cretin, intru frumos pe Google inainte sa cred

De cele mai multe ori, titlurile cu "Nici nu iti vine sa crezi" chiar asta ascund: stiri pe care nu ai de ce sa le crezi, pentru ca sunt pacaleli. Hoaxuri, pe limba internetului. Iar in spatele hoaxurilor, uneori, sunt campanii publicitare ascunse. IQads a intrebat publicitarii din Romania daca au folosit o astfel de metoda, care sunt avantajele, dar si efectele negative ale acestui trend.

Cristi Simion (Senior Copywriter, DDB Romania) crede in hoaxurile bune: daca omul se distreaza, nu simte ca a fost inselat.

Am incercat sa facem asta, dar pana la urma a ramas la stadiul de propunere foarte avansata. Culmea, consumatorul roman e mai greu de atras in jocul asta pentru ca e mult mai sceptic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related