10 lucruri pe care le-as face daca as primi eu brief-ul

1. As citi totusi brief-ul. Si l-as da inapoi pana ar semana a brief.

2. As incerca sa rezolv problemele din brief, nu problemele mele personale si nici problemele advertising managerului. care sunt trei lucruri foarte diferite.

3. As incerca sa fac ceva uman, cu inima, nu cerebral & smecherit.

4. As arde SIT-ul in prealabil, sa nu ma tenteze. Retetele sunt pentru bucatarie, nu pentru comunicare.

5. As face ceva frumos. (si as fi atent si la leading)

6. As lasa un singur mesaj. Doua sunt deja prea multe.

7. As incerca sa fac astfel incat rezultatul final sa nu semene a publicitate.

8. As incerca sa conving clientul ca targetul final nu stie marketing si nici nu lucreaza la compania lor. Deci ca nu are nici un motiv special sa fie atent la reclama lui.

9. N-as folosi "puncte-puncte" in copy. Nici mort. Si nici semnul exclamarii. In scris urletul nu se aude. Si as pune intotdeauna punct la finalul headline-ului.

10. As produce executia cu cei mai buni furnizori, nu cu cei mai ieftini.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 17 ani
1. eu as evita sa las sa se inteleaga ca apreciez un anume "sincerism" in proza, (deoarece este fumat)

2. nu mi-as infiinta niciodata o agentie de publicitate

3. mai ales ca am o meserie la baza, sunt scenarist, nu advertiser

4. nu as crede ca generatia se poate semi-ingropa din cauza lu Bogdan

5. as fi o data fraier, a doua oara prost, dar nu m-as duce de trei ori la golden drum sau cum i-o fi zicand

6. m-as tunde

7. mi-as da demisia cand as sesiza cum placile tectonie ale industriei ma macina mai mult decat pe altii

8. as face marea incercare, un tur al lumii cu balonul, sa nu se mai zica mereu ca sunt obsedat de bani

9. adica sa par fragil, nu uman, ca uman e altceva

10. mi-as spune de zece ori pe zi ca scopul nu defineste conditia umana



Branded