[INSIDER | Business-ul ERKA in 2015] Ruxandra Serban: Ne concentram pe retail, dar ne-am dori in portofoliu o banca si un lant de magazine de cosmetice

[INSIDER | Business-ul ERKA in 2015] Ruxandra Serban: Ne concentram pe retail, dar ne-am dori in portofoliu o banca si un lant de magazine de cosmetice

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul ERKA Synergy Communication, ne spune Ruxandra Serban (CEO).

Cifra de afaceri ERKA in 2014

3.000.000 euro in 2014 vs. 1.100.000 euro in 2013.

Evolutia pietei de creatie in 2015

Brandurile internationale prezente pe piata vor cauta / dori o abordare cat mai "localizata" si cat mai insightful, relevanta pentru consumatorii de aici. Cred, de asemenea, ca se va dezvolta si aici partea de content, de storytelling, iar tehnologia va avea o implicare tot mai mare in partea de creatie.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Prin cresterea portofoliului de clienti si prin sustinerea si incurajarea celor existenti in a se dezvolta pe cat mai multe paliere.

Structura portofoliului de clienti

Mixt: avem si clienti mari cu pondere mare in cadrul cifrei de afaceri, dar si multi clienti mici cu pondere mica in cadrul cifrei de afaceri. 

Domeniul: retail.

Clienti: Domo, Decathlon, Yves Rocher, Norauto, Cora, Credit Europe Bank, Grupul Radacini, Asociatia Casiopeea, Camera de Comert si Industrie a Frantei.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

In primul rand, am pus la punct o infrastructura de BTL care poate sa faca imposibilul in fiecare colt al tarii. De asemenea, ne-am perfectionat serviciile de digital si PR si am adoptat o strategie orientata pe crearea de content, care sper ca va fi cat mai vizibila in acest an. Din punct de vedere al tool-urilor de media, suntem aliniati la standardele industriei.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Ne-am dori in portofoliu o banca si un lant de magazine de cosmetice.

New Business: sectoare si domenii de activitate

Dezvoltare digitala si creare de content.

Intensificarea relatiilor cu Franta (export servicii pe care le realizam in-house: creatie grafica/DTP, programare, productie publicitara)

Politica de participare la pitch-uri

Ca politica de abordare a clientilor, ne dorim clienti parteneri. In primul rand, ne concentram pe retail, unde avem expertiza, dar suntem interesati si de domeniile mentionate anterior (banking, pharma, cosmetics), unde nu avem clienti. In acelasi timp, suntem deschisi la colaborari cu orice client curajos care isi doreste o agentie flexibila, dinamica si foarte concentrata pe implementare rapida.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related