[INSIDER | Business-ul Wave Division in 2015] Sorin Blaga: 15 clienti din portofoliul nostru reprezinta peste 90% din cifra de afaceri

[INSIDER | Business-ul Wave Division in 2015] Sorin Blaga: 15 clienti din portofoliul nostru reprezinta peste 90% din cifra de afaceri

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an -  cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Wave Division ne spune Sorin Blaga (Managing Director).

 
Cifra de afaceri Wave Division in 2014

In 2014, ne-am propus si am reusit sa atingem doua obiective importante. Astfel, am crescut numarul de clienti cu 7 noi conturi importante si cifra de afaceri cu 15% fata de anul precedent. Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat si diversificarii serviciillor in activitatile de consumer engagement odata cu cresterea numarului de clienti.

Evolutia pietei de BTL in 2015

Cred cu convingere ca piata de BTL va creste in urmatoarea perioada. Nevoia de diferentiere la punctul de vanzare asociata cu posibilitatile ce vin din dezvoltarea tehnologiei in comunicarea directa fac ca impactul experientei consumatorului sa devina crucial in cresterea vanzarilor. Suntem optimisti, dar si pregatiti sa oferim valoare adaugata clientilor nostri.

Structura portofoliului de clienti

In cei peste 15 ani de activitate am avut clienti din toate segmentele importante ale pietei si ne mandrim cu aceaste experiente. 15 clienti din portofoliul nostru reprezinta peste 90% din cifra de afaceri.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Am reusit sa diversificam portofoliul de servicii adaugand in 2014 serviciul de comunicare prin mesaje audio pe telefonul mobil  (AudioAd) catre bazele de date ale clientilor, dupa ce in urma cu doi ani am lansat serviciul de cupoane de reduceri online/offline -CUPONREDUCERE.ro - in parteneriat cu COUPONS .com. Vom continua sa construim pe ideea unui portofoliu optim de clienti si sa inovam in aria noastra de activitate.  

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Avem clienti pe toate domeniile si sectoarele de activitate importante pentru noi si ne dorim ca in 2015 sa crestem si sa consolidam business-ul. integrand toata gama de servicii pe care le avem.

New Business: sectoare si domenii de activitate

Oportunitatile majore pentru noi vin in principal din zona de diversificare (AudioAd si Cuponreducere.ro). Vom concentra eforturi de dezvoltare in aceste directii odata cu efortul sustinut pentru  dezvoltarea si consolidarea competentelor noastre principale - Instore Consumer Engagement, Experiental Event Marketing, Creatie si Productie.

Politica de participare la pitch-uri

Participam la toate pitch-urile in care suntem invitati cu conditia sa nu avem conflicte de interese. Ne dorim sa castigam cat mai multe dintre ele si pentru asta investim in creativitate si calitate.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related