[Clisee in publicitate] Victor Stroe: Visul meu secret nu e legat de Cannes sau D&AD, ci vreau ca toate brandurile de pe mapamond sa foloseasca sintagma "Oriunde, oricand"

[Clisee in publicitate] Victor Stroe: Visul meu secret nu e legat de Cannes sau D&AD, ci vreau ca toate brandurile de pe mapamond sa foloseasca sintagma "Oriunde, oricand"

Victor Stroe (Strategic Planning Director, Leo Burnett Group) ne prezinta istoria unei expresii pe care, crede el, orice brand ar trebui sa o foloseasca. A devenit celebra in comunism, folosita mai intai de Cico. Telefonie mobila, ciocolata, bere, internet, sau televiziune, toate au vazut apoi oportunitatea de a fi la dispozitia consumatorului oriunde si oricand.

Expresia mea publicitara favorita este “oriunde, oricand”.

Orice brand ar trebui sa o foloseasca. Largeste si stramteaza deopotriva, esentializeaza, dar nu dilueaza, sintetizeaza fara sa confuzeze.

Multi au sezisat oportunitatea si “Oriunde, oricand” se dezlantuie in toate formele: slogan, headline, descriptor, element de forta in copy. “E OK sa ciocolata oriunde si oricand”,  “te racoresti oriunde si oricand cu noul Ciuc”, Vodafone iti ofera Supernet oriunde, oricand, HBO GO oriunde, oricand, Voyo.ro oriunde, oricand, oricat etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related