[Clisee in publicitate] Bogdan Gheorghiu: In lipsa intelegerii actului de comunicare, brandurile zilelor noastre isi pierd suflul, se usuca si cad

[Clisee in publicitate] Bogdan Gheorghiu: In lipsa intelegerii actului de comunicare, brandurile zilelor noastre isi pierd suflul, se usuca si cad

Bogdan Gheorghiu (Strategic Planner Director, Lowe & Partners) a asemanat lumea advertisingului romanesc cu The Neverending Story, in care regatul Fantasia era devorat de Nimic pentru ca oamenii nu mai citeau si nu credeau in povesti.  Brandurile nu poarta un dialog adevarat cu consumatorul, ci striga prin portavoce despre ce au de oferit.

Am primit si eu leapsa despre cliseu in publicitatea zilelor noastre si am simtit imboldul imediat de a pune la zid scenariile binecunoscute, care imi sunt introduse in casa si in creier, “pe gat” prin sticla televizorului din living (atunci cand oboseala ma lasa cu garda descoperita). Dar nu o sa ii dau curs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related