Lansarea anului in Romania este realizata de Leo Burnett si Strauss

Cele doua campanii de publicitate pentru lansarea brandului Doncafe pe plan local au beneficiat de un buget de aproximativ 4 milioane euro.

Leo Burnett Group si Strauss Romania au lansat brandul Doncafe - singurul brand de cafea dedicat sufletului latin. Lansarea acestui brand pe piata din Romania este sustinuta de doua campanii de publicitate care ruleaza in paralel, incepand cu 1 septembrie, si sunt semnate de Leo Burnett.

"Aceasta lansare reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte la care s-a lucrat in ultimul an si jumatate in toate agentiile din grupul Leo Burnett. Provocarea pentru noi a fost sa gasim cea mai potrivita viziune pentru un brand care promite foarte mult, urmata de o campanie de comunicare coerenta si relevanta pentru targetul sau", a declarat Roxana Dumitru - Managing Director al Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Alexandru Boeangiu
acum 11 ani
Avem 2 variante: ori clientul este complet retardat, ori aveti nevoie de creativi noi.

Dar avand in vedere ca v-a lasat sa faceti "matrix" si "meci", inseamna ca va ofera suficienta libertate incat sa scoateti ceva macar digerabil.

smoke alot
acum 11 ani

ca ajungi sa faci oribilitati ca astea, din diverse motive, inteleg. ca te gandesti sa te lauzi cu ele printr-un dita-mai comunicatul de presa chiar nu inteleg...

nu pot sa cred ca e vorba de aceeasi agentie care a luat prima nominalizare la cannes cu acelasi client (copiate cum erau ele, dar macar bune)

nu reusesc sa inteleg ce s-a intamplat intre timp (cu agentia aia si cu toata piata asta)

Razvan Panait
acum 11 ani
gizas...
Ciprian Bogoi
acum 11 ani
"Lansarea anului in Romania" care ar trebui sa fie Doncafe suna asa apoteotic, ca un 'ultim don' al publicitatii romanesti...

Dar, partea a2a ca campaniei -pr Mixes- este gresita dpdv strategic. iar spoturile sunt jenante pt o agentie ca Leo.

Cert e ca permutarile astea de oameni din si dintre agentiile de publicitate lasa urme, din nefericire nu unele placute sau "memorabile" dpdv artistic sau comercial. Nivelul de bani la care s-a ajuns in industria publicitatii de la noi acopera superficialitatea si lipsa de inspiratie a oamenilor din agentii.

Culmea e ca multi clienti nu pot sau nu vor sa observe asta si platesc campanii cu sume uriase, dar cu efecte sub semnul intrebarii sau cu spoturi eronate si ciudate...

vezi mai mult despre campania Doncafe si pe:

http://mkt-blog.blogspot.com/2008/09/ultimul-don-sau-doncafe.html

Lia Matis
acum 11 ani
e... jenibil si fara viziune :(


Related