[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil

[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil

Exista anumite studii, spune Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT) care arata ca in perioadele de criza si post criza oamenii sunt mai deschisi la mesajele care apeleaza la solidaritatea de grup. Iar dupa numarul de campanii solidare, se pare ca nu e singurul care a citit aceste studii.

Este, insa, unul dintre putinii care nu il numesc pe Dorel ca personaj reprezentativ pentru romanism. Cine sunt domnii din reclame specifici pentru Romania, vedeti in textul de mai jos.

Eu cred ca e invers. Abuzata pana la derizoriu inainte de 89 (poate va mai amintiti 'neatarnarea' ceausista fluturata prin toate manualele) si latrata cu cinism dupa revolutie de personaje precum Vadim Tudor, mandria nationala romaneasca a ajuns respirabila abia de cativa ani, in vreme ce alte natii au acest exercitiu de mult mai multa vreme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related