
Articole care fac referire la Deputy Creative Director


KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Altex și Next Advertising susțin cu mândrie Echipa Națională și suporterii români la EURO 2024

Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

„Iartă-mă, m-am uitat fără tine” e un reality-show găzduit de Theo Rose, care tratează cu umor drama micilor escapade cinematografice într-un format cu care putem rezona cu toții

Irina Rimes & Fuego sunt experți în ornat bradul, în noul episod din #SărbătorileAltfel alături de Pepsi

Miss Wellington si Mario Fresh reinterpreteaza traditionalele sarmalute si petrec #SarbatorileAltfel cu Pepsi

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României

Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România

Andrei Nica: Ne-am gândit cum ar arăta cea mai nebună campanie de vară Pepsi. Apoi am făcut fix invers

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive
![[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane](https://media.iqads.ro/2022/05/panait2019-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane

Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice

"Fii ajutorul care vine la momentul potrivit", mesajul prin care Tuio și United Way încurajează donațiile pentru visurile copiilor fără posibilități

Silver la Internetics pentru campania de promovare online a Festivalului Shakespeare: “Drept la replică pentru Craiova”

Vascar si Cohn&Jansen JWT lanseaza campania nationala de comunicare „Moldova invita Romania la masa”
![[FIBRA Jury] Evgeny Primachenko: The best way to win awards is accidentally, if you know what I mean](https://media.iqads.ro/2016/02/ep1-cover-410.jpg)
[FIBRA Jury] Evgeny Primachenko: The best way to win awards is accidentally, if you know what I mean
![[Juratii FIBRA] Evgeny Primachenko: Cel mai bine e sa-ti castigi premiile accidental, daca stiti la ce ma refer](https://media.iqads.ro/2016/02/ep-cover-410.jpg)