Vascar si Cohn&Jansen JWT lanseaza campania nationala de comunicare „Moldova invita Romania la masa”

Vascar si Cohn&Jansen JWT lanseaza campania nationala de comunicare „Moldova invita Romania la masa”

Chiar daca intre regiunile istorice ale tarii mai sunt lucruri de impartit, cand ne asezam la masa cu totii suntem mandri de romanii de pretutindeni.

Moldovenii, stiuti, de altfel, ca impaciuitori, deschisi si prietenosi, invita pe toata lumea sa guste din bunatatile lor in campania “Moldova invita Romania la masa”, realizata de producatorul vasluian Vascar, pentru promovarea brandului Moldova in Bucate.

Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate din carne din Romania, a dezvoltat alaturi de Cohn&Jansen JWT, campania de promovare a brandului Moldova in Bucate, sub care sunt reunite retete traditionale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinara romaneasca. 

Campania are ca obiective cresterea notorietatii brandului Moldova in Bucate si stimularea cat mai multor consumatori sa incerce noile preparate din carne, care sunt in acelasi timp gustoase, dar si realizate dupa retete traditionale, ce aduc aminte de gustul mancarii de acasa.

Retetele din zona Moldovei, desi proverbiala pentru mancarea ce face cinste artei culinare romanesti, nu au avut pana acum niciun reprezentant care sa le reaminteasca romanilor de unde provine faima acestei zone. Vascar si-a asumat aceasta misiune si a strans mai multe retete din Moldova, zona culinara slab reprezentata pe piata din Romania.

 

"Principala preocupare Vascar a fost mereu sa creeze produse savuroase, de cea mai buna calitate, pe baza de retete traditionale, de care sa se bucure toti romanii, indiferent de regiunea de unde provin. Si, firesc, pasul urmator a fost sa dezvoltam o campanie de comunicare care sa puna regiunea Moldovei in prim plan, dar si sa aminteasca tuturor romanilor de emotia unor momente culinare din trecut. Si, foarte important, sa starneasca pofta. Propunerea creativa a agentiei Cohn&Jansen JWT raspunde intocmai dorintei noastre", spune Vlad Ciuburciu (Director de Marketing Vascar).

 

Mancarurile Moldova in Bucate vin sa aduca un omagiu tuturor mancarurilor care au marcat momente importante din viata romanilor – fie ca vorbim de sarbatorile cu familia, mesele improvizate in varf de munte, adunarile cu prieteni buni sau mesele delicioase de la restautantele cu specific romanesc, la care se petrece pana la dimineata.

 

"Solutia creativa a venit pornind de la celebra ospitalitate moldoveneasca. Asa am ajuns sa invitam toata Romania la masa si sa o facem sa-si aminteasca cele mai frumoase experiente culinare. Inspirati din ambalajele alb negru, am construit universul vizual Moldova in Bucate si l-am populat cu Romania anilor ‘80 –’90, de la tenesii de Dragasani pana la gecile de blugi obligatorii, in care cu totii ne recunoastem si de care ne amintim cu drag.", spune Alexandru Negoescu (Deputy Creative Director Cohn&Jansen JWT).

 

Echipa Cohn&Jansen JWT, care a dezvoltat campania “Moldova invita Romania la masa”, este alcatuita din:

Andrei Cohn - Creative Director
Alex Negoescu - Deputy Creative Director
Adi Marciu - Art Director
Alexandra Manoila - Copywriter
Diana Caracota - Strategic Planner
Monica Radulescu - Planner, Head of Digital 
Ruxandra Savulescu - Client Service Director
Iulia Niculae - Account Director
Bianca Cauc - Account Executive
Ilinca Dumitrescu - Producator AV

Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 6 iunie – 17 iulie si cuprinde un mix compus din 12 statii TV - ProTV, Acasa, Procinema, KanalD, Antena 3, National TV, Romania TV, Antena Stars, Realitatea TV, AXN, History Channel, Paramount, Film Cafe - activari instore si PR.

Sub brandul „Moldova in Bucate”, Vascar produce mancaruri la cutie dupa retete din bucataria traditionala moldoveneasca: ciorba radauteana, ciorba de fasole cu afumatura, sarmalute, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costita si carnaciori cu fasole. Gama de mancaruri s-a imbogatit recent cu inca doua sortimente: tocanita de cartofi cu pulpa de porc si ghiveci de legume, un produs de post.

Vizualuri ale campaniei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Sectiune



Related