Articole care fac referire la Fanta
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România
Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România
[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale
2023 REVIEW: Mihai Mija, Founder & Creative Director Colorcodes: Cum arată scena locală a evenimentelor din România?
De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion
Cel mai mare festival dedicat artei digitale, RADAR, deschide în premieră Magazinul București, cu ediția IV
RADAR lansează RADAR Kids, secțiunea dedicată copiilor, în cadrul celui mai mare festival de artă digitală
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
[Animation Land] Lavinia Petrariu: Introducerea AI, VR și AR ar putea stimula piața globală a animației 3D
Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume
Câștigătorii Kantar Creative Effectiveness Awards. Cele mai eficace reclame testate în România, jurizate de consumatori
Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
Românii au comandat aproximativ 22.500 de litri de bere în timpul EURO 2020. Pufuleții, în topul celor mai cumpărate snacks-uri
Peste 70 de compozitori din peste 10 țări s-au reunit la Castelul Bran înainte de Halloween, în cadrul unui proiect premieră
Autori și artiști din peste 10 țări compun muzică în castelul Bran începând de luni, în cea mai mare tabară internațională, Dracula's Bran Castle Songwriting Camp
Castelul Bran va găzdui cea mai provocatoare tabără internațională de muzică, Dracula’s Bran Castle Songwriting Camp
[Din spatele camerei] Mihai Marius Apopei: Singurul inconvenient al nostru este faptul ca trebuie sa ne trezim dimineata
Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte
[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Raluca Feher: Ar trebui sa facem 78 de reclame cu gay. Sa facem luna, trimestrul, anul reclamelor cu gay ca sa se intample cu adevarat ceva
[Mutatia stirilor online] Clarice Dinu, Gandul: Chiar daca multi nu recunosc, cu totii am vandut stiri cu titluri bombastice pentru trafic
[Tinerii din Romania] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania) si arta conversatiei in dialogul cu noua generatie




















![[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil](https://media.iqads.ro/2015/02/dscf0785-cover-410.jpg)
![[La shopping cu publicitarii] Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia](https://media.iqads.ro/2014/12/1522776-900986163254394-3393287439150737178-o-cover-410.jpg)









