![Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România](https://media.iqads.ro/2024/06/teads-fanta-zero-zahar-ro-ctv-apr-2024-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Fanta
![Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România](https://media.iqads.ro/2024/06/teads-fanta-zero-zahar-ro-ctv-apr-2024-cover-410.jpg)
![[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale](https://media.iqads.ro/2024/03/maia-novolan-syscom-digital-iqads-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale
![2023 REVIEW: Mihai Mija, Founder & Creative Director Colorcodes: Cum arată scena locală a evenimentelor din România?](https://media.iqads.ro/2024/01/mihai-mija-colorcodes-01-cover-410.jpg)
2023 REVIEW: Mihai Mija, Founder & Creative Director Colorcodes: Cum arată scena locală a evenimentelor din România?
![De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion](https://media.iqads.ro/2023/11/fanta-h-cover-410.jpg)
De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion
![Cel mai mare festival dedicat artei digitale, RADAR, deschide în premieră Magazinul București, cu ediția IV](https://media.iqads.ro/2023/10/radar-live-20231-cover-410.jpg)
Cel mai mare festival dedicat artei digitale, RADAR, deschide în premieră Magazinul București, cu ediția IV
![RADAR lansează RADAR Kids, secțiunea dedicată copiilor, în cadrul celui mai mare festival de artă digitală](https://media.iqads.ro/2023/10/393471832-18023238535692739-2523907786963688349-n-cover-410.jpg)
RADAR lansează RADAR Kids, secțiunea dedicată copiilor, în cadrul celui mai mare festival de artă digitală
![[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare](https://media.iqads.ro/2023/10/study-cover-banner-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
![VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta](https://media.iqads.ro/2023/07/activa-1-cover-410.jpg)
VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta
![STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România](https://media.iqads.ro/2022/12/main-studiu-bauturi-de-sarbatori1-cover-410.jpg)
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
![[Animation Land] Lavinia Petrariu: Introducerea AI, VR și AR ar putea stimula piața globală a animației 3D](https://media.iqads.ro/2022/07/lavinia-petrariu-animaize-onscreen-cover-410.jpg)
[Animation Land] Lavinia Petrariu: Introducerea AI, VR și AR ar putea stimula piața globală a animației 3D
![Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani](https://media.iqads.ro/2022/06/coca-cola-summer-campaign-2022-2-cover-410.jpg)
Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
![Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume](https://media.iqads.ro/2022/06/kantar-cover-410.jpg)
Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume
![Câștigătorii Kantar Creative Effectiveness Awards. Cele mai eficace reclame testate în România, jurizate de consumatori](https://media.iqads.ro/2022/06/cea-2022-hero-v2-1500x1000-text-cover-410.jpg)
Câștigătorii Kantar Creative Effectiveness Awards. Cele mai eficace reclame testate în România, jurizate de consumatori
![Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București](https://media.iqads.ro/2022/05/pjimage-13-cover-410.jpg)
Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
![[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator](https://media.iqads.ro/2022/03/foto-iulian-comanescu-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
![Românii au comandat aproximativ 22.500 de litri de bere în timpul EURO 2020. Pufuleții, în topul celor mai cumpărate snacks-uri](https://media.iqads.ro/2021/07/glovo1-cover-850-cover-410.jpg)
Românii au comandat aproximativ 22.500 de litri de bere în timpul EURO 2020. Pufuleții, în topul celor mai cumpărate snacks-uri
![Peste 70 de compozitori din peste 10 țări s-au reunit la Castelul Bran înainte de Halloween, în cadrul unui proiect premieră](https://media.iqads.ro/2019/10/hz9a9592-cover-410.jpg)
Peste 70 de compozitori din peste 10 țări s-au reunit la Castelul Bran înainte de Halloween, în cadrul unui proiect premieră
![Autori și artiști din peste 10 țări compun muzică în castelul Bran începând de luni, în cea mai mare tabară internațională, Dracula's Bran Castle Songwriting Camp](https://media.iqads.ro/2019/10/05-full-cover-410.jpg)
Autori și artiști din peste 10 țări compun muzică în castelul Bran începând de luni, în cea mai mare tabară internațională, Dracula's Bran Castle Songwriting Camp
![Castelul Bran va găzdui cea mai provocatoare tabără internațională de muzică, Dracula’s Bran Castle Songwriting Camp](https://media.iqads.ro/2019/10/poster-visual-dsc-ook-cover-410.jpg)
Castelul Bran va găzdui cea mai provocatoare tabără internațională de muzică, Dracula’s Bran Castle Songwriting Camp
![[Din spatele camerei] Mihai Marius Apopei: Singurul inconvenient al nostru este faptul ca trebuie sa ne trezim dimineata](https://media.iqads.ro/2019/07/mihai-marius-apopei-cover-410.jpg)
[Din spatele camerei] Mihai Marius Apopei: Singurul inconvenient al nostru este faptul ca trebuie sa ne trezim dimineata
![Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte](https://media.iqads.ro/2019/01/collagepikocreative-cover-410.jpg)
Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte
![[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Raluca Feher: Ar trebui sa facem 78 de reclame cu gay. Sa facem luna, trimestrul, anul reclamelor cu gay ca sa se intample cu adevarat ceva](https://media.iqads.ro/2016/06/dsc05140-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Raluca Feher: Ar trebui sa facem 78 de reclame cu gay. Sa facem luna, trimestrul, anul reclamelor cu gay ca sa se intample cu adevarat ceva
![[Mutatia stirilor online] Clarice Dinu, Gandul: Chiar daca multi nu recunosc, cu totii am vandut stiri cu titluri bombastice pentru trafic](https://media.iqads.ro/2016/05/clarice-o-cover-410.jpg)
[Mutatia stirilor online] Clarice Dinu, Gandul: Chiar daca multi nu recunosc, cu totii am vandut stiri cu titluri bombastice pentru trafic
![[Tinerii din Romania] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania) si arta conversatiei in dialogul cu noua generatie](https://media.iqads.ro/2015/07/miruna-smeureanu-cover-410.jpg)
[Tinerii din Romania] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania) si arta conversatiei in dialogul cu noua generatie
![Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare](https://media.iqads.ro/2015/06/1375837-729561143738489-1656658526-n-cover-410.jpg)
Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare
![[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil](https://media.iqads.ro/2015/02/dscf0785-cover-410.jpg)
[Romanismul si publicitatea] Alex Negoescu: Atat timp cat iti poti comanda cu mandrie un McMici, pare ca totul e posibil
![[La shopping cu publicitarii] Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia](https://media.iqads.ro/2014/12/1522776-900986163254394-3393287439150737178-o-cover-410.jpg)
[La shopping cu publicitarii] Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia
![Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Racoritoare, Apa si Cafea in august 2014](https://media.iqads.ro/2014/05/fbmonitor-cover-410.jpg)