Nuntile toamnei, in ritmul "Caroli, Caroli, Caroli"

Nunti, cupluri fericite, nasi…Caroli reprezinta ecuatia perfecta care sta la baza celui mai recent program implementat de Saatchi & Saatchi pentru clientul sau Caroli

"Sunca, pastrama, carnaciori …", sunt ingredientele din care se vor infrupta cateva perechi de tineri casatoriti, la primul lor mic-dejun in dimineata de dupa nunta. Pentru ca, in perioada 23 octombrie - 7 noiembrie, in fiecare sambata si duminica, spotul Caroli "Rasplata" a capatat diverse "adaptari live", protagonisti fiind perechi de tineri casatoriti, nasi, socrii si nuntasi din Bucurestiul cu arome de toamna, vin si…pastrama! Locatiile au fost cat mai diverse, ca si rochiile si frumusetea mireselor.
Scenariul spotului a fost schimbat de data aceasta, tinand cont ca nu a fost nevoie de nici un rapitor de mirese ca sa apara "rasplata". Cosul cu bunatati a fost oferit de bucatarul Caroli , in timp ce doua tinere fete au daruit baloane albe si rosii mirilor. Dansul a fost asigurat de formatia "Los Platanos", ai carei instrumentisti dotati cu palarii cu boruri largi au incins ringul de dans in ritmuri mexicane, de succes. Refrenul "Tequila" a fost schimbat, pe rand, in numele mireselor si ale mirilor, strigate cu foc si in cor de tot alaiul de nuntasi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related