Alexandra Cuzub (Republika): O asociere facuta gresit, doar de dragul de a monetiza subiectul, poate duce la antipatii fata de brand

Alexandra Cuzub (Republika): O asociere facuta gresit, doar de dragul de a monetiza subiectul, poate duce la antipatii fata de brand

Alexandra Cuzub (Account Director, Republika) are un motto aplicabil si in social media, si in viata reala: "oricat de mult ai incerca, e imposibil sa-i multumesti pe toti. Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca". Reteta de impacare a nemultumitilor nu este universala. Ea depinde de brand, context, motivul nemultumirii. Exista, insa, un element comun: raspunsurile sa nu para trase la xerox.

Pentru ca are multe de spus si vrea sa le spuna altfel decat la TV sau in print. Si mai ales pentru ca are multe de ascultat, multe de invatat despre consumatori direct de la sursa.

Dincolo de marele obiectiv al notorietatii sau afinitatii, fiecare brand are propriile obiective in social media: unele vor sa-si mai relaxeze din imaginea super-serioasa pe care o au pe ATL si sa cucereasca si segmente de target mai tinere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related