Cand brandul merge dincolo de produs

Cand brandul merge dincolo de produs

Masinile Volvo sunt recunoscute pentru siguranta lor. Compania instaureaza ordine, disciplina si siguranta la nivelul masinilor lor. Anul trecut a castigat premiul World Traffic Safety Achievement  in cadrul World Traffic Safety Symposium, tinut la New York, pentru mecanismul de detectare a biciclistilor si pietonilor cu ajutorul unui radar si a unei camere inteligente care recunoaste obiectele din jur. Daca urmeaza un impact imposibil de evitat, masina intra in "alerta" si isi activeaza franele daca soferul nu reactioneaza in timp util. 

Volvo investeste cu atata dedicare in siguranta, incat si-au propus ca in 5 ani sa elimine posibilitatea decesului in cazul sofarii noilor lor modele de masini.

Brandul Volvo in esenta e ca mama grjulie care te imbraca intr-o mie de cojoace ca nu cumva sa racesti. Doar ca aceste "cojoace" nu au atatea dezavantaje motorii - nu stiu cum va miscati voi in caz de infofolire, eu deveneam un robotel. Bun, acum duceti-va ochii mai inspre sud un pic si aveti rabdare pret de 2 minute si 31 de secunde.


O dubiosenie. De ce ar face Volvo ceva pentru biciclisti? A terminat treburile cu soferii? Poate intra pe piata de biciclete.

Nu, nu, nu-i vorba de asta. Cum am stabilit anterior, brandul Volvo promite si livreaza siguranta. Si brandul Volvo traieste (asa ne-ar placea sa credem despre branduri, in general), asa ca poate sa depaseasca mindset-ul categoriei masini, daca asa vrea el. Intr-un mod coerent cu sine, bineinteles.

Asa ca ce-a zis, dupa ce si-a invatat masinile sa fie cu ochii in patru? Tot turui si tot dreg cu si pentru siguranta. Iar siguranta nu-i un privilegiu al celor care sofeaza. Ia ca nu ma mai adresez nici soferilor, nici nu vorbesc despre masini. O sa fac treaba treaba si-o sa am grija si de oamenii astia care prefera doua roti. Printr-o vopsea, LifePaint, care ii face fosforescenti si-i mai scuteste de vanatai. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related