AdVenture semneaza campania de lansare a modelului Volvo S60

Dupa 7 ani de parteneriat strategic cu EIT Forum Auto, unic importator Volvo in Romania, agentia de publicitate full service AdVenture a fost onorata sa realizeze campania de lansare pentru modelul S60.

AdVenture a inceput lucrul la campania de lansare pentru noul S60 inca din luna mai a acestui an. Campania integreaza trei etape de comunicare, ce au ca obiectiv principal promovarea targetata a acestui model. Prima etapa a fost una de teasing si s-a desfasurat exclusiv in mediul on-line. Comunicarea a fost realizata prin bannere si spoturi video pe site-uri de business, stiri si auto.

Etapa a doua de comunicare a constat in insusi evenimentul de lansare a modelului Volvo S60 in Romania. Evenimentul a avut loc la mijlocul lunii iulie, sub cupola World Trade Plaza, in prezenta reprezentantilor mass media, a partenerilor, colaboratorilor, dealerilor Volvo si clientilor fideli EIT Forum Auto.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related