VOLVO alege Ogilvy

Cand spui creativitate, spui energie si pasiune pentru nou. Cand spui VOLVO, spui - cu siguranta - energie si pasiune pentru oameni, pentru increderea si emotia lor. Aceasta viziune comuna a determinat VOLVO sa inceapa o noua etapa in comunicarea marcii in Romania alaturi de Ogilvy.
Conceptul castigator propus de echipa Ogilvy & Mather vorbeste despre VOLVO, adica despre oameni, despre modul lor de a trai, despre familia moderna, despre ceea ce ii reprezinta, despre ceea ce isi doresc, despre ceea ce le place - despre viata. Despre viata pe care o protejeaza si din care vrea sa fie parte integranta legenda suedeza. "Prezentarea pentru VOLVO a fost o provocare pentru echipele noastre. Este un brand aspirational, un brand care ni se potriveste" a afirmat Andreea Dumitru - Account Director Ogilvy & Mather.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related