Ford ia in calcul despartirea de Volvo

Compania de automobile Ford a anuntat ca isi reevalueaza optiunile strategice in ceea ce priveste brandul Volvo, incluzand si posibilitatea vanzarii acestuia, informeaza site-ul Ford.com.

Declinul vanzarilor inregistrat la nivel global in industria automobilelor, provocat mai ales de instabilitatea economica, a influentat in buna masura decizia Ford: "Tinand cont de dificultatile externe nemaintalnite, care ameninta intreaga industrie auto, este prudent din partea Ford sa isi evalueze pozitia fata de Volvo (...); acesta este un puternic brand global, cu o traditie bogata, responasbil fata de mediu si care a lansat un plan agresiv pentru a-si ajusta si imbunatati performanta financiara. Suntem hotarati sa luam cea mai buna decizie atat pentru Ford cat si pentru Volvo", a declarat Alan Mulally (President&CEO, Ford).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related