(ne)Atentia distributiva si alte pacate ale soferilor moderni

(ne)Atentia distributiva si alte pacate ale soferilor moderni

Puterea exemplului poate face minuni, mai ales pentru vanzari. Dar cum sa le spui unor participanti la un focus group ca produsul tau e cel mai tare? Invatati de la Chevrolet: facandu-i sa simta pe pielea lor avantajele masinilor lor. Dincolo de recurgerea la un banal test drive, ultima campanie Chevrolet, semnata Commonwealth/McCann, promoveaza caracteristicile noilor modele printr-o serie de feste bine gandite. 

Oamenii nebanuitori sunt invitati de catre o gazda zambareata si pusi in situatii care mai de care mai, sa le spunem, ciudatele pentru ca in final sa le fie dezvaluit motivul pentru care au trecut prin usoare sperieturi si situatii stanjenitoare.

Aici avem zombies, catelusi si multe zgomote. Totul, ca Chevrolet sa demonstreze ca nu ai nevoie de atentie distributiva si ca el face treaba in locul tau. Tot ce trebuie sa faci este sa te concentrezi la drum:

Aici avem o serie de intrebari un pic inconfortabile, care ii face pe oameni sa se foiasca stanjeniti. Totusi, nimic nu e intamplator si Chevrolet ne spune ca e bine ca masina ta sa-ti supra-impartaseasca informatii, cum ar fi diagnostice complete, trimise direct pe mail:

Faceti cunostinta cu masina care vede orice venind. Inclusiv, daca ar fi tu, clovnul ala oribil care iti sufla in ceafa: 

Si aici, dupa o insiruire de informatii care iti supra incarca si incinge creierul, afli ca nu ai nevoie decat de un telefon mobil care te anunta starea exacta a masinii tale:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related