Stii si tu ce stie servetelul Carolino? Raspuns: nu

Stii si tu ce stie servetelul Carolino? Raspuns: nu

Problemele parintilor din ziua de astazi s-au schimbat tare mult fata de problemele parintilor nostri. Tin minte, din povesti, ca ai mei se chinuiau doar cu spalatul scutecelor si cu datul pe mana bunicilor cand ei plecau in concediu. Problemele actuale sunt mai rafinate si mai in pas cu progresul tehnologic. 

Daca va intrebati cum sa va desprindeti copiii de tableta in timpul mesei, fiti pe pace, brandul de mezeluri Caroli a gasit raspunsul.

Personajele principale: Catalina Grama (Jojo) si servetelul Carolino. In plan secund: un cap cret de copil si o tableta care sta aprinsa in toate cele 37 de secunde ale spotului.

Puteti urmari teaser-ul aici.

Prin formularea de pe Facebook, brandul pare ca arunca servetelul responsabilitatii in bucataria Catalinei, ca doar ea are super-ideea prin care copiilor le poate fi atrasa atentia de la telefonul mobil.

Jojo nu reuseste sa-si convinga copilul sa lase jos tableta, ba mai mult, il plictiseste groaznic, avand in vedere raspunsurile monosilabice cu care acesta catadicseste sa o onoreze. Dar reuseste sa ne convinga pe noi de doua lucruri: ca se chinuie prea tare sa spuna o poveste trasa de par si ca vrem sa stim ce stie servetelul asta cadrilat, care "a incercat, a mirosit, a gustat din muuuulte farfurii (...) iar acum, servetelul Carolino stie care sunt cei mai buni crenvursti".

Stie oare alte metode, mai eficiente, prin care sa faci publicitate? Stie oare sa stearga pacatele strategice ale agentiei care a dospit aceasta campanie? Sau pur si simplu o sa ne zica o platitudine, ca de pilda crenvurstii Caroli sunt cei mai buni? Stati aproape, am senzatia ca aventura servetelului nu se incheie aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related