[Pacatele publicitatii] Adela Dan: Responsabilitatea consumatorului nu ar trebui sa aiba limita, iar cea a advertiserului ar trebui sa se trezeasca atunci cand vorbeste cu minori

[Pacatele publicitatii] Adela Dan: Responsabilitatea consumatorului nu ar trebui sa aiba limita, iar cea a advertiserului ar trebui sa se trezeasca atunci cand vorbeste cu minori

Luand la descompus cele sapte pacate capitale, descoperim alaturi de Adela Dan ca in toate exista o parte plina a paharului de care n-ar trebui sa uitam.

Lenea, de pilda, are si o dimensiune folositoare atunci cand vorbesti de lenea creativa - lenea care duce la idei nascute in tihna, cantarite, imbunatatite - si nu te referi la autosuficienta. Furia in advertising se traduce prin awareness care, dupa caz, poate duce spre ceruri mult mai senine pe o anumita bucatica. Apoi, ca "sexul vinde" e una, dar ca nu costa (cu niste exceptii, desigur) si nu dauneaza deloc sanatatii e alta. Poftiti:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related