Cine ar putea salva FIFA?

Cine ar putea salva FIFA?

Chiar ei, zeii advertising-ului, nemuritorii rafturilor, atotcunoscatorii mintilor consumatoare. Brandurile. Asta e solutia pe care o propune John Oliver, cunoscut pentru simpatia pe care o are atat pentru practicile Federatiei, cat si pentru publicitate.

Anul trecut, cu ocazia Cupei Mondiale care se desfasura in Brazilia, comediantul a avut una dintre cele mai populare tirade in legatura cu fotbalul:


Britanicul nu a putut ignora, acum, scandalul in care mai multi oficiali FIFA sunt investigati pentru coruptie:


Singurii care mai pot salva onoare organizatiei sunt sponsorii, crede Oliver, care ii implora, zilele trecute, sa scape de Sepp Blatter de la conducerea Federatiei.

"Va rog, o sa fac orice! Adidas, o sa port pantofii tai urati!"



"McDonald’s, o sa gust din fiecare produs Dollar Menu, care, stiu, are gustul unei mancari normale, dar a fost blestemat de un vrajitor razbunator!"

"O sa fac chiar sacrificiul suprem! Budweiser, daca iti retragi suportul si ne ajuti sa scapam de Blatter, o sa beau una din bauturile tale dezgustatoare. O sa beau Bud Light Lime!"


Rugile lui Oliver au fost auzite, dar nu de zeii advertising-ului, ci de cei ai fotbalului insusi. Blatter si-a anuntat demisia marti si este investigat de autoritatile din SUA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related