Marea goana in marketing: Cine ajunge primul la consumator, castiga!

Marea goana in marketing: Cine ajunge primul la consumator, castiga!

Intr-o era a consumului, cumparatorul a devenit „trofeul” la care orice om de vanzari aspira, dand nastere unei competitii acerbe, care sustine de mai bine de 100 de ani dezvoltarea marketingului. Intr-un ocean de tehnici, doua fac legea. Asadar, „Marketing digital sau promotii offline? Asta-i intrebarea!”.

Raspunsul deloc ‚hamletian’ il veti afla in cadrul editiei a 7a a Conferintei „Marketing in Direct” (24 Septembrie ’15, Stejarii Country Club).

Un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, „Marketing in Direct” aduce si de aceasta data la un loc unii dintre cei mai buni specialisti in domeniu.

Chris Arnold (Co-fondator si consultant- Creative Orchestra Agency) se alatura celor 11 speakeri care vor dezbate tematica acestei editii, impartindu-se inevitabil in sustinatori ai uneia dintre cele doua tabere.


Chris Arnold - Co-fondator si consultant- Creative Orchestra Agency

Care se dovedeste a fi mediul ideal pentru a atrage consumatorul, care reuseste sa il prinda mai usor in mrejele promotiilor, sa ii ia ochii si sa il convinga sa faca pasul decisiv si sa faca achizitia?

Ei sunt cei ce vor cauta raspunsuri si vor pune punctul pe „i” impartasindu-le din teorie si studii caz celor 250 participanti:


Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys


Hortensia Nastase - Vice-President-Creative Services, Lowe Group


Andreea Munteanu - Managing Director Vivid Events2


Despina Andrei - Manager Comunicare si Strangere de Fonduri UNICEF


Mugur Patrascu - Owner iLeo


Vasile Alboiu - Chief Creative Officer Lowe Group


Alin Angheluta - Marketing Zoom Expert


Iolanda Staniloiu - Consultant, GM, Owner IdeaS mark’t

Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC

Teo Trandafir - Prezentator TV

Marius Buiculescu – antreprenor Atip Design

 

Conferinta "Marketing in Direct" ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin studiile de caz prezentate. In acelasi timp este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale.

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing Romania, Ziare.com, Business24, ROL, Salon TV, IQads, 9AM, eva.ro, Finzoom, Business Woman, Agerpres, Calendar Evenimente, Manager Express, Revista Biz, Nine O’Clock, PR Wave, News Up, Forbes, Ordinea Zilei, Smart Financial, markmedia.ro, brand4brands, Business Review.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related