![„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife](https://media.iqads.ro/2024/07/golin-1-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la LOWE Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii LOWE Group
![„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife](https://media.iqads.ro/2024/07/golin-1-cover-410.jpg)
![Studiu MedLife: 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală](https://media.iqads.ro/2024/07/medlif-1-cover-410.jpg)
Studiu MedLife: 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală
![Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, o campanie experiențială marca Agrii România x MullenLowe România ](https://media.iqads.ro/2024/06/agrii-practic-1-cover-410.jpg)
Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, o campanie experiențială marca Agrii România x MullenLowe România
![Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an](https://media.iqads.ro/2024/06/mfb-2024-cover-410.jpg)
Media Fact Book 2024, Initiative: Piața locală de media va ajunge la valoarea record de 762 de milioane de euro până la finalul acestui an
![Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand](https://media.iqads.ro/2024/06/kv-coperta-cover-410.jpg)
Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
![[HR Trends] Oana Olteanu: A luat sfârșit modelul one size fits all. Organizațiile care pot oferi angajaților posibilitatea de a alege de unde și cum doresc să lucreze au un avantaj în ceea ce privește atragerea și păstrarea talentelor](https://media.iqads.ro/2024/05/oana-olteanu-hr-manager-lowe-group-cover-410.jpg)
[HR Trends] Oana Olteanu: A luat sfârșit modelul one size fits all. Organizațiile care pot oferi angajaților posibilitatea de a alege de unde și cum doresc să lucreze au un avantaj în ceea ce privește atragerea și păstrarea talentelor
![Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România](https://media.iqads.ro/2024/05/ilustr-2-cover-410.jpg)
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
![Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024](https://media.iqads.ro/2024/04/cover7-cover-410.jpg)
Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024
![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)
[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro
![Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023](https://media.iqads.ro/2023/12/sphera-kfc-meniul-zilei-de-maine-cover-410.jpg)
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
![Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One](https://media.iqads.ro/2023/11/mullen-alcon-cover-410.jpg)
Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One
![Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm](https://media.iqads.ro/2023/11/topfer-1-cover-410.jpg)
Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm
![Jose Miguel Sokoloff & Sever Savanciuc: We moved from gentle evolutionary creativity to disruptive creativity](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet15-cover-410.jpg)
Jose Miguel Sokoloff & Sever Savanciuc: We moved from gentle evolutionary creativity to disruptive creativity
![Jose Miguel Sokoloff & Sever Savanciuc: Am trecut de la o creativitate care evolua blând la una disruptivă, revoluționară](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet14-cover-410.jpg)
Jose Miguel Sokoloff & Sever Savanciuc: Am trecut de la o creativitate care evolua blând la una disruptivă, revoluționară
![Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense](https://media.iqads.ro/2023/10/expus-kv-cover-410.jpg)
Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense
![Mullen România înscrie o nouă victorie: bronz la Lisbon International Advertising Festivals Group cu „Suport pentru Suporteri”](https://media.iqads.ro/2023/09/mullen-1-cover-410.jpg)
Mullen România înscrie o nouă victorie: bronz la Lisbon International Advertising Festivals Group cu „Suport pentru Suporteri”
![CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative](https://media.iqads.ro/2023/09/cannasen-kv-cover-410.jpg)
CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative
![Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești](https://media.iqads.ro/2023/08/lidl-c-1-cover-410.jpg)
Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești
![În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe](https://media.iqads.ro/2023/08/lidl-plus-cover-410.jpg)
În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe
![Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)](https://media.iqads.ro/2023/07/gestoteca-1-cover-410.jpg)
Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)
![„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)](https://media.iqads.ro/2023/05/mec8e8-1-cover-410.jpg)
„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)
![Zi de zi parte din Edenred, o altfel de zi în EDENVERSE. Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin](https://media.iqads.ro/2023/04/edenverse-1-cover-410.jpg)
Zi de zi parte din Edenred, o altfel de zi în EDENVERSE. Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin
![SocialPedia 47: Totul despre Strategie în Social Media cu Adriana Georgescu, Andra Nistor și Alex Dincovici](https://media.iqads.ro/2023/04/vizual-general-copy-cover-410.jpg)
SocialPedia 47: Totul despre Strategie în Social Media cu Adriana Georgescu, Andra Nistor și Alex Dincovici
![Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice](https://media.iqads.ro/2023/02/bold-cum-isi-regandesc-romanii-sanatatea-in-fata-unei-crize-economice-cover-410.jpg)
Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice
![Lead with insights: Lowe Group lansează Path, unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor, dedicat clienților agențiilor din grup](https://media.iqads.ro/2023/01/cover-cover-410.jpg)