Articole care fac referire la LOWE Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii LOWE Group
Golin lansează CONFLUENȚE – o platformă prin care agenția și influencerii dezvoltă împreună mesaje și formate care promit rezultate brandurilor
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
Generația care nu vorbește despre sex: peste 60% dintre tinerii români evită sau nu au vorbit niciodată despre BTS
Media Fact Book 2025: Venituri nete totale de 847 milioane de euro, estimate pentru sfârșitul acestui an, pentru piața de media din România
„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă
Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor
Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România
Grupul Zitec raportează o cifră de afaceri consolidată de 34 milioane euro în 2024, întărindu-și poziția în piața IT din România
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri
Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards
„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
Studiu MedLife: 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală
Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, o campanie experiențială marca Agrii România x MullenLowe România




































