Alex Cernatescu: Sa nu uitam pana la urma ca ideal este ca fiecare brand sa isi faca propria politica de achizitii, cea care i se potriveste cel mai bine fiecaruia in parte

Alex Cernatescu: Sa nu uitam pana la urma ca ideal este ca fiecare brand sa isi faca propria politica de achizitii, cea care i se potriveste cel mai bine fiecaruia in parte

Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.

Alex Cernatescu (Group CEO & Co-Founder, Infinit Solutions):

 
Sunteti agentie membra UAPR?

Da, Infinit este agentie membra UAPR de cativa ani, iar eu sunt membru al board-ului director al UAPR incepand din 2013, de cand am fost ales in aceasta pozitie de catre colegii mei de industrie din organizatie.

 

Necesitatea Ghidului

In piata publicitatii din Romania este ca in politica si fotbal – toata lumea se pricepe si are o parere despre "cum ar trebui" sau "cum e mai bine" sa fie si aproape niciodata nimeni nu e multumit :)

Cred ca nevoia de asa ceva apare natural in momentul in care lipseste un mod recomandat (o serie de best practice-uri, un set de sfaturi, exemple, etc.) de a face lucrurile la care sa se poata raporta oricine, fie agentii, fie clienti.

 

Modul de recomandare a pitch-ului

Ghidul are rol de… ghid si sub nici o forma nu e ceva obligatoriu, dar poate constitui un "schelet" pe care fiecare client, daca vrea, isi poate construi strategia de "buying", aplicand atat de putin sau cat de mult i se pare util pentru brandul si contextul sau.

Punctele din el sunt valide si sunt rezultatul efortului de sintetizare a multor best practice-uri testate de multe agentii, dar si de multi clienti.

 

Va ajuta piata de comunicare & relatia client-agentie in procesul de pitch?

Ca si "mesajele informative" de la TV care spun sa faci miscare 30 de minute pe zi pentru o viata sanatoasa, acest ghid va ajuta piata si relatiile clienti / agentii doar in masura in care este inteles, adaptat si aplicat fiecarui business diferit in parte.

Sa nu uitam pana la urma ca ideal este ca fiecare brand sa isi faca propria politica de achizitii, cea care i se potriveste cel mai bine fiecaruia in parte, dar nu strica sa citeasca si acest ghid local in care s-a investit mult efort, si de asemenea alte cateva care exista in Europa sau Statele Unite ca sa isi faca o idee cat mai buna despre ce merge mai bine sau mai putin bine in experienta altora.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related