#PepsiChallenge filmeaza Romania din spatiu, pentru un scurt-metraj epic

#PepsiChallenge filmeaza Romania din spatiu, pentru un scurt-metraj epic

Intr-o initiativa fara precedent, Pepsi® Romania invita romanii sa ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, un film epic, care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Statiei Spatiale Internationale – avand mii de consumatori din toata lumea in distributie.

Cu premiera in aceasta toamna, scurt-metrajul interstelar va imbina imagini spectaculoase, muzica, tehnologie si poveste, fiind filmat in locuri si din perspective diferite, atat pe Pamant cat si in spatiu.

Sambata, 27 iunie, festivalul Electric Castle, desfasurat la Castelul Banffy din Bontida, judetul Cluj, devine scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spatiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni si 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale.

Toti cei aflati la Electric Castle sunt invitati sa urmareasca si sa se alature proiectului #PepsiChallenge, participand la filmarea LIVE de pe 27 iunie, ora 13.20, cand satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece deasupra Romaniei.

#Ia si Palaria – costumele traditionale romanesti vor fi vizibile din spatiu

Mesajul Romaniei filmat din spatiu, ce va fi parte integranta din povestea filmului, va avea in prim plan doua personaje reproduse la scara uriasa, imbracate in costume traditionale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii.

Pentru a marca Ziua Universala a iei, pe 24 iunie, Pepsi invita romanii din toata tara sa se fotografieze purtand haine traditionale romanesti, respectiv o ie sau o palarie, si sa posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria si #pepsichallenge. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook Pepsi Romania.

"Suntem foarte mandri ca Romania participa in acest proiect global, de o anvergura fara precedent. Este un proiect care sfideaza conventiile si inoveaza pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie si marketing. A fost o provocare sa gasim cea mai ingenioasa solutie pentru a crea un mesaj vizibil din spatiu si suntem nerabdatori sa vedem rezultatul final.

Invitam toti romanii sa fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participa la festival sa vina accesorizati cu ii si palarii, pe 27 iunie, pentru a sustine povestea acestui proiect unic", a declarat Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania).

Proiectul face parte din campania globala Pepsi Challenge, desfasurata alaturi de vedete internationale si parteneri prestigiosi, cu provocari globale si locale prin care fanii Pepsi din intreaga lume sunt incurajati sa sfideze conventiile, sa traiasca intens si sa transforme fiecare moment - mic sau mare - intr-unul epic.

Pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi vor fi surprinsi cu multe alte activitati distractive, care se vor desfasura atat pe timpul zilei, cat si noaptea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related