Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit

Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit

Când spui Electric Castle, spui: distracție, muzică bună, oameni mișto și “anul acesta unde ne cazăm?”.  Este clar ca una dintre principalele probleme ale festivalierilor din România rămâne găsirea unei cazări în perioada evenimentului.

But not so fast, fully booked accommodations! Mastercard a găsit soluția perfectă pentru o experiență de neprețuit în cadrul Electric Castle: The Tiny Home.

Sub umbrela (la propriu, în acest context) „Live the priceless side of music” s-a născut ideea de a preîntâmpina problema cazărilor din Bonțida și construirea unui spațiu de cazare mega cool, chiar în mijlocul acțiunii.

 

Misiunea acestui proiect a fost în primul rând de a conecta vibe-ul Electric Castle într-un punct central, într-un loc unic în inima festivalului unde te poți relaxa și poți fi prezent în același timp, la fiecare concert și moment din cadrul evenimentului. <<Live the priceless side of music>> este o platformă care își propune să creeze o experiență completă, de la participarea la unul dintre cele mai tari festivaluri ale anului, până la a trăi surprize și momente de neuitat. Electric Castle a făcut parte din episodul pilot al acestei campanii; au fost cinci zile în care mood-ul pozitiv și prietenos ale celor doi oaspeți cazați în Mastercard Tiny Home, combinat cu atmosfera relaxată de festival, a făcut din activitățile din casă momente de care întreaga echipă își va aminti cu drag, a declarat, Ada Iftodi (Marketing Manager Mastercard).

 

Totul a început cu un post pe pagina de facebook Electric Castle, prin care oamenii erau întrebați despre cazarea în Cluj pe parcursul festivalului și erau teasuiți cum că Mastercard le pregătește o surpriză anul acesta. Printre sute de mesaje de genul “No rest for the wicked, sleep is for the weak” sau “Eu stau la Tanti Clari”, i-am regăsit pe cei doi norocoși câștigători, Iunieta și Alexandru, un cuplu uber simpatic, din Brașov.

Doar că surpriza nu a fost right in their faces, așa că i-am lăsat să se bucure de faptul că au scăpat de grija cazării, iar restul echipei și-a continuat construirea căsuței Mastercard. Sub conceptul “Tiny Home” au stat la bază detalii precum: tiny drinks, tiny toothbrush, tiny fruits, tiny everywhere, totul într-un spațiu de 18 mp. Proiectarea casei a ținut cont de tot ce ar fi necesar într-o locuință obișnuită, cu aer condiționat, baie cu apă curentă și desigur, bucătărie complet utilată pentru diminețile colorate de lângă castelul Bonțida. Ah da, și nu am menționat despre terasa suprapusă de unde puteai vedea peste întreg festivalul, nu?

Ziua 1 de Electric Castle pentru Iunieta și Alex a început destul de devreme, destinația fiind destul de clară: lângă scenă, pentru lăsarea bagajelor. Mastercard Tiny Home, i-a așteptat într-un cadru friendly, cu un welcoming tour de la DaddyCool, în care li s-a prezentat întreaga căsuță, de la primul sertăraș până la probarea pelerinelor și halatelor de baie (da, au avut așa ceva și erau matching) si programul lor pe următoarele 5 zile.

Fiecare zi a fost un prijej perfect de a le transforma experiența EC oaspeților Mastercard într-una cât mai memorabilă, de unde să simtă perfect pulsul festivalului.

Prima seara a început light, alături de un barman propriu, care a mixat cele mai bune cocktailuri pentru ei și prietenii lor. Totul s-a întâmplat pe terasa de sus a căsuței, de unde puteai să te bucuri de un view destul de epic.

După acomodarea în cadrul evenimentului, ne-am gândit că o cină romantică în doi, pe acorduri de Drum&Base ar fi tot ce trebuie, așa că in ziua doi oaspeții noștri s-au putut destinde la un private dinner oferit de Mastercard si Biutiful by Fratelli. Și pentru ca răsfățul să fie complet, am plusat și cu un tur special în backstage cu start point din Mastercard Premium Lounge.

Seara de sâmbătă a fost rezervată pentru Tiny private-party, așa, pentru warm up, înainte de concerte, cu private DJ și toată gașca de prieteni.

Pentru ultima zi, am decis că un pic de chill printre atâtea emoții ar fi bine meritat , așa că o sesiune de Yoga și masaj pe terasă  a fost cel mai corespunzător mod de a-i relaxa complet după o noapte de heavy partying.

Pe parcursul celor 5 zile, oaspeții Mastercard au primit în vizită zeci de influenceri și participanți ai festivalului, în timp ce mii de fani din țară (și nu numai) au urmărit experiențele de neprețuit relatate de Ioana Grama, Robert, Q Mike și Ionuț Rusu pe canalele lor de social media.

5 zile trăite în mijlocul celui mai tare festival de muzică din România, în propria căsuță. Zeci de momente unice, sute de vizitatori curioși, răsărituri epice și vise împlinite...de neprețuit.

Iar povestea Mastercard Tiny Home nu se oprește aici. Ne reîntâlnim în aceeași formulă și cu o mulțime de experiențe de neuitat, la Summer Well, în perioada 10 - 12 august , unde un nou cuplu se va bucura de momente de neprețuit în căsuța Mastercard.

Campania Tiny Home a fost dezvoltata de Mastercard in parteneriat cu McCann Worldgroup Romania.

 

Echipa McCann care a contribuit la cărămida de temelie a Tiny Home:
Șerban Mocanu - Senior Art Director
Andrei Ruxanda - Senior Copywriter
Ramon Gorjanu-Radu – Art Director
Marian Sarpe – DTP
Account Director – Dragoș Vîntu
Senior Account Manager – Alexandra Pescaru
Account Manager – Elena Pavel
Daniel Munteanu – Event Manager
Andreea Sofrone – Account Director MRM//McCann
Bianca Ciobanu – Account Manager MRM//McCann

Echipa Golin care a adus unii dintre cei mai apreciati influenceri in Tiny Home:
Roxana Ionescu –Senior Digital Manager
Sonia Dao -  Digital Associate
Ioana Barbu – Manager
Adriana Toma - Senior Media Associate
Oana Iosifescu - Media Associate

Mastercard a fost reprezentat prin:
Ada iftodi – Marketing Manager 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related