[Snacking Zone] Cum arată revenirea la viața de festival: Lay`s x Electric Castle

[Snacking Zone] Cum arată revenirea la viața de festival: Lay`s x Electric Castle

Ne era dor de muzică și de distracție, de o vară care să pulseze iar, de călătorii și brățările acelea de hârtie colorate, semne ale unui trib special, care simte și dansează în același ritm. Da, ne era foarte dor de festivaluri și de tot ce înseamnă ele, și cel mai dor ne era să împărtășim iar, alături de mii de oameni, sentimentul unic că ni se întâmplă ceva cu totul special. Electric Castle a redeschis sezonul muzicii de festival în România, fiind primul eveniment de amploare de după pandemie, iar brandurile curajoase au continuat să îl susțină și în 2021, un an încă în pandemie și plin de incertitudine. Lay’s a fost acolo la revenirea Electric Castle: cu zâmbete, distracție, jocuri, activități, surprize și premii pentru festivalieri, asigurând energia bună și distracția pentru toată lumea.

 

Giant Jenga, Giant Twister și voie bună

Muzica merge bine cu joaca, iar zâmbetele sunt motorul oricărui festival. Lay’s a fost partenerul responsabil cu amândouă la Electric Castle anul acesta. Brandul vine la Electric Castle din 2017 și e un partener activ și memorabil prin activările sale speciale, concepute special pentru festivalieri. Lay’s a continuat parteneriatul cu festivalul și în 2021, așa cum a făcut în fiecare an. Cu o singură excepție, în 2020, atunci când am lipsit toți.   

Reinterpretat, într-o variantă specială, Electric Castle s-a desfășurat anul acesta cu o parte din concerte la Bonțida, în weekendul 6-8 august, continuând cu concerte până pe 15 aug in City: Unirii si Cetățuia. 

Lay’s a fost prezent cu o zonă specială în cadrul festivalului, care s-a numit “Activities by Lay’s”, și a întreținut distracția pe întreg parcursul weekend-ului cu jocuri precum Giant Jenga, Giant Twister, Ping Pong for 4, Baschet cu 4 coșuri.

După un an de pauză, ne-am reîntâlnit cu festivalierii la EC Special! “Activities by Lay’s” a asigurat distracția pe timpul zilei prin jocuri precum Giant Jenga, Giant Twister, Ping Pong for 4, Baschet reinterpretat, Board Games și diverse alte surprize.

Ne-am dorit, de asemenea, să transmitem vibe-urile de festival cât mai multor persoane, așa că am activat puternic și-n mediul online, reușind să atingem 3,5 milioane de utilizatori unici prin intermediul a 10,7 milioane de afișări, generând peste 11 milioane de impresii!, a declarat Monica Ioana Lungeanu, Jr. Brand Manager LAY’S

Poate că adulții uită uneori să se joace și să se bucure de distracție, dar dacă le pui o masă de ping pong în față, un coș de baschet sau un Jenga gigantic, își aduc repede aminte. Jocurile au fost “vânate” în permanență, iar la Caravana Zâmbetelor era mereu coadă. 

Zona “Activities by Lay’s” a fost foarte căutată de festivalieri, fiind cea mai tranzitată din festival dintre zonele partenerilor: peste 56.000 de oameni au participat la activitățile Lay’s în cele trei zile.

După ce a călătorit prin mai multe locuri din România, Caravana s-a oprit și la Electric Castle, dăruind zâmbete și bucurie festivalierilor. Modalitatea de a dona un zâmbet e foarte simplă: cu o pungă achiziționată de Lay’s, oamenii puteau dona un zâmbet uneia dintre cele 4 ONG-uri (Teach for Romania, i’velo, Let’s Do It Romania, Asociația Adi Hădean) și câștigau instant un premiu aleatoriu (minge, geantă, brățară, căști wireless, păturică, ochelari de soare). 

Zâmbete, jocuri, distracție și, mai ales, bucuria de a le împărtăși la Electric Castle. Lay’s s-a bucurat că poate fi alături de consumatori, întregind energia de festival, mai ales într-un an ca 2021, dând un vibe special evenimentului și asigurând porția de joacă. 

 

Echipele campaniei

Lay’s:
Oana Nuță - East Balkans Marketing Manager Snacks
Vlad Vlădescu - Senior Brand Manager 
Alexandra Burdulea - Brand Manager 
Laura Rizea - Brand Manager 
Monica Ioana Lungeanu - Junior Brand Manager  

Highlight:
Ana Ailenei - Client Service Director
Alexandru Petrea - BTL Manager
Floriana Filip - Account Manager 

Friends:
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
George Ștefan - Art Director
Lavinia Plohod - Art Director
Iarina Comănescu - Copywriter
Vlad Belcin - Copywriter
Dan Șendroiu - Strategy
Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Digital Account Manager
Andreea Tudor - Social Media Manager
Ruxandra Ciorik - Social Media Manager
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager 

OMD:
Dana Constantin - Digital Manager
Gabriela Grosu - Media Manager

Electric Castle
Sorina "Soso" Camarașan - Sponsorship & Community Coordinator

 

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.

Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related