La RoDirect 2006, in premiera in Romania, secretele copywriting-ului pentru marketing direct

Pe 1 si 2 iunie 2006, la Crowne Plaza, oamenii care stiu cele mai multe despre marketingul direct vor vorbi despre experienta lor si despre noile directii de dezvoltare a domeniului. Copywriting eficient, creativitate in marketingul direct, strategii de Direct Marketing sau dezvoltarea acestui sector in Europa Centrala si de Sud-Est sunt doar cateva dintre subiectele ce se vor aduce in discutie.

"Copywriting-ul pentru marketing-ul direct este o disciplina foarte profesionista. Multi oameni cred ca ei pot scrie. Doar cativa pot. Toti folosesc cuvinte. Dar copywriterul profesionist stie cum sa le foloseasca pe cele potrivite ca sa atraga atentia si sa vanda".
Invatati cateva dintre secretele, sfaturile si tehnicile unui copywriting de efect de la una dintre cele mai populare si respectate personalitati ale marketing-ului direct international. In aceste sesiuni de prezentari Andy Owen va aduce in atentia publicului multe exemple de copy bun sau rau din toata lumea. In prezentarea "Secretele Copywriting-ului care vinde".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related