[Drumul spre Gatit] Emanuel Babucea (Zepter Romania): Chiar daca discutiile despre mancare sanatoasa exista, nimeni nu iti spune ca degeaba cumperi produse ecologice daca le distrugi principiile nutritive

[Drumul spre Gatit] Emanuel Babucea (Zepter Romania): Chiar daca discutiile despre mancare sanatoasa exista, nimeni nu iti spune ca degeaba cumperi produse ecologice daca le distrugi principiile nutritive

Fost BTL-ist cu traiectoria schimbata catre vanzari directe, Emanuel Babucea (Brand & Sales Manager, Zepter Romania) a intrat in colectivul Zepter la sfarsitul lui 2014. Tot atunci a aflat ca nu fructificase intreg potentialul acestor vase pe care, insa, le folosea. Pentru cei inca neinitiati, va spunem ca suita de vesela Zepter aduce cu sine o colectie de principii "bucataresti", care te plimba pe scurtaturi sanatoase in prepararea mancarii (de pilda, legumele fierte numai si numai cu abur sau timpii redusi de gatire a unor alimente care, altfel, stau pe aragaz ori in cuptor cu orele).

Iar Emanuel, pasionat de gatit si totodata familiarizat indeaproape cu deadline-urile scurte si clientii schimbatori, crede ca Zepter are ceva de imbunatatit la capitolul "Hrana si nutritia publicitarilor". Ale caror frigidere sufera deseori de depresie cronica bazata pe traume legate de nefolosinta. Victime colaterale: stomacurile.

O sa luptam cu toti si toate impotriva acestei tragedii la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl.


Background-ul profesional si colectivul Zepter

Sunt un medic veterinar gurmand si pasionat de gatit. Am crescut intr-o familie de bucatarese desavarsite si intotdeauna faceam tot posibilul sa intru in bucatarie si sa vad ce se intampla. Si sa fur din mancare, evident.

Am inceput sa gatesc mancaruri mai complicate cand am venit la facultate – locuiam singur, am inceput sa lucrez, mergeam foarte rar acasa. A fost un mix de pasiune si nevoie. Imi place sa amestec ingrediente si sa obtin gusturi deosebite.

Am intrat in echipa Zepter Romania dupa o serie de 4 interviuri, la sfarsitul lui 2014. Eram un fost BTL-ist care isi schimbase traiectoria catre vanzari directe in 2011. Cunosteam vasele Zepter de la mama si bunica sotiei, care intotdeauna imi laudau calitatea lor - ca le au de 20 de ani, ca sunt extraordinare, ca arata ca noi.

Gateam in ele, dar gateam in stilul clasic, habar n-aveam de ce sunt asa deosebite, erau doar niste oale. Intr-adevar, gateam doar in ele pentru ca nu se zgariau, nu pastrau miros de mancare  si se spalau foarte usor. Dar atat.

La ultimul interviu de angajare mi s-a prezentat, insa, modul corect de gatire in ele. Ma lasasem de fumat si pusesem multe kilograme, iar viitorul meu sef mi-a spus: du-te acasa, gateste pe principiile corecte si vei vedea schimbarea.

Si aici au inceput sa apara surprizele – pentru ca ceea ce credeam ca e doar o oala era, de fapt, ceva ce gatea extrem de repede, mancam legume fierte fara apa adaugata, doar folosind apa din ele, puteam controla temperatura de gatire, faceam in maxim 30 de minute aproape orice mancare, avea alt gust si mancam mult mai putin.


Gatitul sanatos si patanii din bucatarie

Nu exista nimic dificil in adaptarea la noile principii de gatit – ce poate fi mai usor decat sa dai drumul la foc 5-10 minute, apoi sa inchizi aragazul si dupa alte 15 minute sa ai mancarea facuta? Astfel, am adaptat toate mancarurile pe care le faceam inainte la noile principii, iar diferenta este extrem de mare – ciorbe, supe, legume, carne.

Sunt un mare pasionat de paste si carne, dar incerc si sa experimentez in continuare diverse combinatii de ingrediente.

Printre aceste experimente, am incercat si unul mai aparte, care insa s-a terminat cu bine. Folosind zilnic vasele, incerc sa le prezint si prietenilor pentru ca stiu ce pot face si ca dincolo de eficienta, economii sau viteza de gatire ofera cu siguranta singurul mod corect de gatire, la temperaturi corecte si controlabile.

Astfel, inainte de o prezentare la un prieten am trecut pe acasa si am zis – hai sa experimentez cu o pizza congelata, in cat timp se face in grill – pe ambalaj scrie 15-20 minute la cuptor la 220 de grade.

Am pus gratarul nostru pe foc, pun pizza, pun capacul, dupa 5 minute era gata. Dar a sunat telefonul si nu am mai inchis focul. Cand mi-am dat seama, era totul negru. Ce ma fac? Cum il curat?

Aveam prezentare si vasul era distrus. Si mi-am adus aminte ca bunica sotiei mi-a zis o poveste cu o fasole arsa, ca doar a pus apa si ca dupa cateva minute s-a curatat imediat. Si asa am facut.

Cu super emotii, dupa 15 minute am luat buretele si am inceput sa curat. In 5 minute am avut un vas impecabil (exista si explicatia – aliajul metalic din care sunt facute, 316L, nu este poros, astfel ca neavand puncte de aderenta, orice aliment se poate desprinde foarte simplu si am putut merge la prezentare. Dar cu emotii :)


Comunicarea Zepter

Primul lucru pe care l-am descoperit in aceasta companie este ca absolut toate produsele – vasele Masterpiece, sistemul de vidat alimente VacSy, dispozitivul medical Bioptron sau sistemele de purificare a apei sau aerului – sunt concepute pentru a avea grija de sanatate si a ne face viata mai usoara.

Incercam sa venim cat mai aproape de oameni si sa le aratam calitatile produselor – pentru ca majoritatea produselor reprezinta o investitie atat financiara (in 2-6 luni orice produs Zepter isi recupereaza investitia), dar mai ales in sanatate.

Si traim intr-o societate in care discutiile despre mancare sanatoasa sunt peste tot, dar nimeni nu iti spune ca degeaba cumperi produse ecologice daca le distrugi toate principiile nutritive prin fierbere in apa peste 100 de grade celsius si le prajesti in vase din materiale cu potential carcinogen sau in grasimi incinse.


Asocierea cu Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl. Asteptari

Am ales asocierea cu acest eveniment pentru ca se adreseaza unor oameni deosebiti, multi dintre ei fosti colegi, pentru care cred ca Zepter are cele mai bune solutii pentru a le imbunatati viata – stiu ce inseamna sa n-ai timp de nimic, sa stai noaptea in agentie sau sa nu dormi ca cine stie ce deadline ai si te suna clientul din 5 in 5 minute.

Si ajungi acasa si n-ai de mancare sau ti s-a stricat ce ai in frigider si nu stii de unde miroase. Si te duci si iti cumperi o mancare uleioasa sau fara gust sau plina de aditivi si conservanti si care in loc sa iti dea energie te trimite la somn.

Cred ca ar trebui sa incercam sa ne punem din creativitate si in bucatarie si sa avem grija ca mancarea sa fie sursa de energie – sa gatim repede si corect, sa experimentam si sa mancam sanatos.

Cred ca fara creativitate nu ai ce cauta intr-o agentie – de aceea sunt convins ca preparatele iesite din mainile concurentilor vor fi cel putin extraordinare. Iar noi vom fi alaturi de ei si ii vom sustine. Mult succes!

 

Acest articol face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: endorseri.


Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related