[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 reclame vizionate de romani pe YouTube in luna iunie 2015. CRBL si KFC pe primul loc

[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 reclame vizionate de romani pe YouTube in luna iunie 2015. CRBL si KFC pe primul loc

Topul celor mai vizualizate reclame de catre userii romani pe YouTube culmineaza in luna iunie cu CRBL si sesiunea de freestyle pe care a pus-o in practica intr-un restaurant KFC din Bucuresti. Clipul are pana la acest moment putin peste 173.000 de vizualizari. Acesta este singurul clip romanesc din topul acestei luni.

Pe locul imediat urmator se afla o vedeta americana: Arnold Schwarzenegger, aparut in postura de Terminator intr-un prank gandit pentru premiera filmului "Terminator Genisys" / sprijinirea fundatiei americane After-School All-Stars. Acestuia ii urmeaza video-uri de la Slickwraps, Caters TV si PewDiePie, un gamer american cu un clip branded pentru Mountain Dew.

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.


1. CRBLTV: "CRBL - Freestyle la KFC"

 

2. Arnold Schwarzenegger: "Arnold Pranks Fans as the Terminator...for Charity"

 

3. Slickwraps, Inc: "Galaxy S6 to the Edge of Space"

 

4. Caters TV: "Animals in Mirrors Hilarious Reactions"

 

5. PewDiePie: "PewDiePie Fanfiction Animated: Pewd's Secret"

 

"In luna iunie, topul celor mai urmarite reclame de catre romani pe YouTube este completat de doua aparitii din zona creatorilor de continut. Pe langa viralizarea organica, cele doua clipuri au beneficiat si de reclame de tip pre-roll.

CatersTV promoveaza prin TrueView unul din cele mai de succes clipuri virale ale sale, avand ca obiectiv cresterea rapida a numarului de abonati.

PewDiePie, gamer-ul cu unul din cele mai de succes canale de YouTube, are acum o serie sponsorizata de Mountain Dew si o promoveaza in acest fel", declara Florin Pravai (YouTube Romania lead).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Related