Martin Balint nu crede in sintagma: "vreau un logo nou"

Martin Balint nu crede in sintagma: "vreau un logo nou"

Martin Balint (Visual artist & creative partner at HIPPOS) nu crede nici in trecut, decat ca sursa de documentare si crede ca e nociv sa il compari cu prezentul. Tocmai de aceea, a reproduce trecutul in design e “ca si cum ai construi in 2015 o vila cu coloane grecesti pe fatada, si fresce in interior.

 

Intotdeauna am considerat identitatea vizuala a unui brand ca fiind partea cea mai organica a acestuia. Din pacate sau din fericire sau pur si simplu din intamplare, logo-ul este perceput in functie de cum e brandul perceput si ar trebui sa evolueze in mod organic in functie de schimbarile brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related