[La Birou] Hippos: De la chitara de pe perete la codul in HTML

[La Birou] Hippos: De la chitara de pe perete la codul in HTML

Dupa o a doua oara in sediul agentiei, mi-am dat seama ca o vizita la Hippos n-o sa fie niciodata scurta. Sa fie atmosfera prietenoasa, hipopotamii de 2 metri de pe hol sau pasiunea cu care oamenii de acolo vorbesc despre proiectele lor lucrul care te face sa nu mai pleci? Sa fie toate cele de mai sus? Vedeti mai departe.

Emanuel Clonda (Managing Partner)

Emanuel Clonda (Managing Partner) mi-a povestit despre inceputurile unei agentii create de un absolvent de 19 ani si jumatate care stia Digital. "Am facut un site, gradinite.com se numeste, care avea ca scop sa adunam toate gradinitele din Bucuresti cu toate informatiile complete pentru parinti. Dupa care, fiecare gradinita a inceput sa ceara creatie. Usor, usor am inceput sa facem logo-uri de gradinite, pliante, am diversificat serviciile. In primii 2 ani eram 2-3-4-5 oameni dupa care mi-am dat eu seama ca mi-ar placea sa lucram ca lumea si sa facem campanii si sa lucram in publicitate serios si atunci am schimbat brandul. Am facut Hippos. La inceput, 1 an de zile, s-a numit diferit. Numele Hippos exista de 6 ani jumate propriu-zis si de atunci am decis ca trebuie sa fim o agentie full service, ceea ce am reusit in urma cu 3 ani".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related