MSLGROUP CEE asigura comunicarea festivalului international GOLDEN DRUM 2015

MSLGROUP CEE asigura comunicarea festivalului international GOLDEN DRUM 2015

Anul acesta, reteaua de comunicare MSLGROUP CEE, desemnata Eastern European Agency pentru anul 2015 din partea Holmes Report, isi uneste fortele cu GOLDEN DRUM, una dintre cele mai apreciate competitii de creativitate in advertising din lume, devenind partenerul de PR exclusiv al festivalului. Cea de-a 22-a editie a GOLDEN DRUM, organizata de Slovenian Advertising Chamber, va avea loc intre 13 si 16 octombrie 2015 la Grand Hotel Bernardin in Portorož, Slovenia.

MSLGROUP CEE si GOLDEN DRUM vor lucra simultan in peste 37 de piete din Europa si Rusia pentru a promova festivalul si pentru a co-crea povestea de succes a acestei competitii, pornind de la tema editiei din acest an, “Transformare, eliberare si cultura creativa”.

Sebastian Hejnowski (CEO-ul MSLGROUP CEE) este convins ca aceasta cooperare va aduce rezultate foarte bune:

”MSLGROUP isi intareste din ce in ce mai mult prezenta in zona Centrala si de Est a Europei. Cu patru birouri permanente, dar si parteneri apropiati in fiecare tara din regiune, MSLGROUP este deja unul dintre cei mai puternici jucatori din aceste zone. Festivalul GOLDEN DRUM este preferatul regiunii. Cred, asadar, ca vom face echipa perfecta!”

Marja Feldin (Managing Director al festivalului GOLDEN DRUM) declara:

”De-a lungul anilor, festivalul a promovat cu mandrie conceptul ”genius loci”, care ne dorim sa ii inspire pe specialistii nostri in comunicare din toate cele 37 de piete unde suntem activi. De aceea, parteneriatul nostru cu MSLGROUP este cu atat mai valoros cu cat investim si credem si unii, si altii in excelenta locala care are la baza bune practici globale. Ne bucuram sa ii primim in familia GOLDEN DRUM pe Sebastian Hejnowski, CEO-ul MSLGROUP Poland, si pe Tomasz Pawlikowski, CEO pentru Europa Centrala si de Est si CIS Publicis WorldWide”.

Festivalul International de Publicitate GOLDEN DRUM, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate din Europa, ofera experiente de invatare deosebite si inspiratie profesionala pentru toti cei care lucreaza in industria de creatie publicitara, asigurand acces la experti de top din industrie, oportunitati unice de colaborare si un mix cultural care formeaza cel mai bun cadru pentru networking.

Festivalul, care reuneste, in fiecare an, in Portorož peste 800 de experti din domeniile marketing si publicitate, creativi, designeri, tinere talente si studenti, va avea un program de calitate pe parcursul celor patru zile, va aduce pe scena numerosi speakeri importanti si va oferi o privire de ansamblu asupra publicitatii din cele 37 de tari din Noua Europa*. Organizatorii promit participantilor din acest an un program plin cu invitati recunoscuti la nivel global.

Competitia si premiile GOLDEN DRUM se adreseaza tuturor agentiilor, publicitarilor, clientilor, studiourilor de design sau de productie, companiilor media sau de radiodifuziune si altor persoane implicate in crearea sau producerea de continut de comunicare de marketing, prezente in Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazahstan, Kosovo, Kargazstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina si Uzbekistan.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related