Media Galaxy lanseaza noua platforma de comunicare “Experienta completa online si offline” creata de DDB Romania

Media Galaxy lanseaza noua platforma de comunicare “Experienta completa online si offline” creata de DDB Romania

DDB Romania, agentie membra a grupului de comunicare The Group, anunta lansarea platformei de comunicare “Experienta completa online si offline”, dezvoltata pentru brandul Media Galaxy. Platforma este creata in jurul conceptului omnichannel, fiind construita pe baza ideii de creatie si strategie “Online-ul si offline-ul merg cel mai bine impreuna”.

"Prin platforma “Experienta completa online si offline”, Media Galaxy raspunde prompt si relevant nevoilor consumatorului modern si se pozitioneaza ca “arhitect” al experientei omnichannel, fiind primul retailer care poate sustine acest tip de abordare, sustinut de reteaua extinsa de magazine brick-and-mortar de dimensiuni mari si de magazinul online mediagalaxy.ro, cu o gama extinsa de produse. Noua platforma de comunicare vine cu un mesaj simplu si direct, cu o executie dinamica, integrata. Ideea de creatie propusa de DDB Romania completeaza atributele distinctive ale brand-ului Media Galaxy, un brand cu un mindset indraznet si focusat constant pe inovatie. Omnichannel este drumul asumat de Media Galaxy pentru ca acesta reprezinta certitudinea prezentului, o realitate a clientilor nostri. Media Galaxy este un lider al categoriei pentru ca mereu a setat directii. Am schimbat si ne schimbam mereu pentru a formula experiente relevante si personalizate clientilor nostri", a declarat Carmen Capitanescu (Marketing Director Media Galaxy).

 

"Brief-ul a reprezentat o provocare pentru noi, pe mai multe planuri: la nivel conceptual, ne-am dorit foarte mult ca platforma propusa sa dezvolte esenta brandului, si, in acelasi timp, sa raspunda nevoilor consumatorului modern. Adevarul de la care am plecat reflecta realitatea actuala a lumii anului 2015 - o lume in care smiley-urile si like-urile online-ului inlocuiesc tot mai des zambetele si intalnirile offline, fata in fata - si e baza noii campanii: o pledoarie sincera pentru echilibru pe care doar un lider al retailului de tehnologie ca Media Galaxy o poate sustine. La fel cum un smiley nu poate inlocui un zambet, experienta de shopping online nu o poate inlocui pe cea offline. La fel cum nici cea offline nu poate fi completa fara cea online. Media Galaxy e singurul brand de retail din zona electro-IT care poate oferi aceasta complementaritate perfecta consumatorilor sai pentru o experienta completa de cumparare si, de ce nu, pentru acel "mariaj" perfect al vietii virtuale cu cea reala.", a declarat Roxana Tampau (Managing Director DDB Romania).

Noua campanie de imagine include o comunicare integrata: TV, radio, outdoor, proiecte speciale la metrou, statii de autobuz si in cladiri de birouri, online si in toate magazinele Media Galaxy.

Echipa DDB Romania a fost desemnata castigatoarea pitch-ului de creatie desfasurat in urma cu cateva luni de catre Media Galaxy.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related