"Da, poti", campania care schimba complet modul in care ne gandim la credite

"Da, poti", campania care schimba complet modul in care ne gandim la credite

Incepand din 15 septembrie, agentia CAP a lansat o noua campanie de comunicare pentru ING Bank, la creditul de nevoi personale.

Iesita de sub penita incercata a Ralucai Feher, campania confrunta obisnuitul refuz autohton, pozitionandu-se conceptual sub o umbrela pozitivista : Da, poti.

Si chiar poti, campania bazandu-se pe noul mod de acordare a creditelor, ING fiind prima banca care poate acorda credite pe loc, fara adeverinta de salariu pentru clientii cu venituri raportate la ANAF.

Campania are executii traznite pe TV, radio, outdoor, vitrine si online.

Spoturile campaniei

 

Vizualuri ale campaniei

Partea de online este realizata in colaborare cu SeniorHyper, iar media planning-ul iscusit de Zenith Media.

Productie video: Studioset, regia Radu Jude

Productie print: Carioca

Productie audio: Electric Brother

Echipa Client: ING Bank:
Cristina Micu, Viorel Ruse, Adina Voicu, Dana Gretcu, Dana Stefan, Andrei Constantinescu, Mona Tufeanu.

Echipa agentie: CAP:
Raluca Feher, Attila Hun, Radu Rapeanu, Teodor Minea, Mihai Tanase, Sanziana Serbanescu, Cristina Purcarea

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Sectiune



Related