
Articole care fac referire la Media Galaxy


„Nu te lăsa păcălit de laptopul tău vechi”, mesajul transmis generaţiei millennials de noua campanie Media Galaxy, creată de CAP
![[Stream cu gameri] Eliana "ELYciousLy" Olaru: Fetele din industria gamingului nu sunt luate in serios](https://media.iqads.ro/2017/05/eli-cover-410.jpg)
[Stream cu gameri] Eliana "ELYciousLy" Olaru: Fetele din industria gamingului nu sunt luate in serios

Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea
![[Bilant 2015] Roxana Memetea (DDB Romania): Ne aflam cumva in fata momentului renasterii agentiei “full service”, intr-o formula noua, reinventata](https://media.iqads.ro/2015/12/roxana-profil-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Roxana Memetea (DDB Romania): Ne aflam cumva in fata momentului renasterii agentiei “full service”, intr-o formula noua, reinventata

Si magazinele online au cosmaruri. Branduri ca MasterCard, Altex, IKEA, Paravion, BestKids le vor dezvalui publicului prezent la TeCOMM Cluj

Media Galaxy lanseaza noua platforma de comunicare “Experienta completa online si offline” creata de DDB Romania

Andrei Robu: Logo-urile din Romania, cu mici exceptii, spun ca suntem cat se poate de praf. Putini reusesc sa se ridice la nivelul comunicatelor de presa pe care le dau
![[La shopping cu publicitarii] Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia](https://media.iqads.ro/2014/12/1522776-900986163254394-3393287439150737178-o-cover-410.jpg)
[La shopping cu publicitarii] Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia

Daescu Bortun Olteanu, rezultatul fuziunii dintre Bortun-Olteanu si People Public Relationships Agency

Sistemul Rate Usoare, noua modalitate de plata disponibila posesorilor de carduri de credit EuroLine American Express

Mihai Tataru (Senior Interactive): "Veniturile din 2012 sunt cu aproximativ 18-20% mai mari decat in anul anterior"

Studiu Daedalus Millward Brown: ce au cumparat romanii de Black Friday si care au fost retailerii preferati

Rezultatele studiului Superbrands: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani

Rezultatele studiului Superbrands 2011-2012: Borsec, adidas si Mercedes-Benz, cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani
