PANDORA lanseaza un lookbook interactiv inovator

PANDORA lanseaza un lookbook interactiv inovator

PANDORA a demarat o campanie digitala personalizata pentru promovarea bijuteriilor din Colectia de Toamna.

Axa campaniei este un lookbook interactiv inovator ale carui personaje principale sunt sapte bloggerite renumite din Romania (Alina Tanasa & Diana Enciu - The Fabulous Muses), Polonia (Karolina Oscik – Cajmel.pl, Weronika Zalazinska – Raspberryandred.net) si Cehia (Eva Svobodova - Ejvifreedom.com, Barbora Ondrackova - Voguehaus.com), precum si stilista poloneza, Rozen Opalińska.

Utilizatorii pot experimenta eleganta modei din marile orase si se pot inspira din outfit-ul fiecarui blogger prin accesarea paginii lookbook-ului, filmat folosind tehnica Ultra Slow Motion. Complet interactiv, acesta le permite utilizatorilor sa navigheze intre diferite stilizari (Glam, Smart Chic, Casual, Sport, Boho, Minimalist sau Stilul Anilor ‘70), sa inghete cadrul pe stilul preferat si sa descopere ce bijuterii din Colectia de Toamna intregesc tinuta aleasa.

 

 VIDEO

In Romania, dezvoltarea si implementarea campaniei de promovare a lookbook-ului interactiv PANDORA a fost realizata de catre RAN Events Comm, printr-un mix integrat de comunicare: media relations, bloggers & celebrities engagement, social media (Facebook page management, Facebook Ads, concurs si vizualuri dedicate), campanie de bannere video pe cele mai relevante website-uri de fashion, lifestyle & business etc.

"PANDORA inoveaza an de an, iar lookbook-ul interactiv este cel mai recent proiect. Mediul online ne permite sa interactionam intr-un mod dinamic si creativ cu consumatorii, sa le oferim o experienta memorabila ori de cate ori iubitorii brandului intra in contact cu PANDORA," a declarat Patricia Mihail, PR Director RANEvents Communication

Acest proiect international a fost filmat si produs in Varsovia (Polonia) si este, de asemenea, disponibil in Cehia si Romania.

De productia video este responsabila casa de productie Papaya Films (Director: Julia Rogowska, Styling: Magdalena Jagnicka, Make-up: Marianna Jurkiewicz), iar de partea digitala a lookbook-ului s-a ocupat casa de productie Happy Endians (CP DDB).

Cunoscuta in toata lumea pentru bijuteriile sale de inalta calitate, finisate manual, disponibile la preturi accesibile, PANDORA creeaza, fabrica si comercializeaza bijuterii moderne din materiale veritabile. Inspirandu-le pe femei sa-si accepte personalitatea si sa-si exprime stilul propriu, bijuteriile fermecatoare si feminine de la PANDORA cuprind momentele de neuitat ale vietii. Creatiile unice si atent finisate de la PANDORA combina mestesugul vechi de secole cu tehnologia moderna si sunt distribuite in mai mult de 90 de tari, de pe sase continente, prin aproximativ 9.500 de puncte de vanzare, incluzand peste 1.500 de magazine-concept.

Fondata in 1982 si avand sediul in Copenhaga, Danemarca, PANDORA este listata public la bursa NASDAQ OMX din Copenhaga.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related