[Cum se vinde filmul romanesc] Alex Traila: Publicul trebuie activat, trebuie antrenat, trebuie pus in miscare, iar in Romania este cu adevarat o munca de Sisif

[Cum se vinde filmul romanesc] Alex Traila: Publicul trebuie activat, trebuie antrenat, trebuie pus in miscare, iar in Romania este cu adevarat o munca de Sisif

In alte tari, filmele au parte de un sprijin extraordinar de puternic in ceea ce priveste promovarea, din partea institutiilor publice de profil, si nu doar financiar, spune Alex Traila, detinatorul casei de productie Steppenwolf Film Ltd si co-fondatorul #FEEDback - Film Eastern Europe Dialogue.

Alex este consultant pentru mai multe festivaluri europene, dar si in domeniul politicii culturale est europene in domeniul cinematografiei. Din aceasta perspectiva, el arata cum se promoveaza filmele romanesti in afara granitelor si de ce Romania mai are mult de lucru la acest capitol.

 

In continuare filmul romanesc este cautat si foarte apreciat in afara. A fost o perioada cand se intuia un probabil regres, dar se pare ca Romania, de fapt, a reusit (cum nu reuseste in alte domenii) sa ajunga la aproape o constanta a succesului international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related