[Cum se vinde filmul romanesc] Dorian Boguta: Lipsa de interes a spectatorului fata de filmul romanesc ii opreste pe producatori sa mai bage putinii bani pe care nu-i au in reclama

[Cum se vinde filmul romanesc] Dorian Boguta: Lipsa de interes a spectatorului fata de filmul romanesc ii opreste pe producatori sa mai bage putinii bani pe care nu-i au in reclama

Pe alte meleaguri, unde exista, din coincidenta, si mai multe cinematografe, un film se promoveaza, mai ales, prin actorii sai. Am vrut sa vedem ce se intampla, din punctul asta de vedere, si in Romania. Cat de mult sunt implicati actorii in promovarea lungmetrajelor in care joaca, cum se stabileste strategia si care sunt etapele ei.

Dorian Boguta, cunoscut pentru rolurile din Moartea domnului Lazarescu, Ramona, Regresie, si multe alte titluri de film si de TV, spune ca, atunci cand nu ai bani, e simplu (din pacate): In Romania e ce iti permiti.

Ca actor, lasa strategia pe mana producatorului. Ca regizor si producator, insa, se implica mai mult in promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related