[Cum se vinde filmul romanesc] Simona Radoi: Tabloidizarea presei te ingradeste foarte mult. Cu cat este mai controversat filmul, cu atat mai multe sanse ai sa il plimbi pe la TV

[Cum se vinde filmul romanesc] Simona Radoi: Tabloidizarea presei te ingradeste foarte mult. Cu cat este mai controversat filmul, cu atat mai multe sanse ai sa il plimbi pe la TV

Asa ca principalul canal pe care poti promova filmul romanesc este online-ul, spune Simona Radoi (PR freelancer). Ea a lucrat pentru filme ca Visul lui Adalbert, Cripta, omnibusul Scurt/4: Istorii de inima neagra si festivaluri cum ar fi TIFF, Festivalul International de Film Bucuresti, ANONIMUL, Divanul Degustatorilor de Film si Arta Culinara, Dracula Film Festival si Cinepolitica.

Inainte, a fost jurnalist la Catavencii, GQ, Maxim si FHM.

Cu backgroundul presei in spate, Simona stie ca un film are nevoie de premii sau controversa ca sa ajunga subiect in media traditionale romanesti. Asa ca “ramai cu publicatiile online si social media” sau iesi din cutia comunicatelor de presa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related