4AcePR “livreaza” pachetul de comunicare locala pentru Eurosender

4AcePR “livreaza” pachetul de comunicare locala pentru Eurosender

4AcePR, agentie de comunicare integrata cu peste 13 ani de experienta, va gestiona activitatile de lansare si comunicare strategica a brandului Eurosender pe piata locala.

Eurosender, unul dintre liderii motoarelor de rezervare europene pentru comenzi de expediere de articole in cadrul Uniunii Europene, a fost lansata in 2014, ca parte a accelatorului pentru companii Pro 7 Sat 1 Accelerator, si se afla intr-un proces de extindere. 

Strategia de comunicare implementata de 4AcePR pentru Eurosender va include intr-o prima faza activitati de media relations, coordonare de evenimente si suport in dezvoltarea unor parteneriate strategice.

Eurosender.com este un motor de expediere user-friendly, prezent in 26 de tari, care ofera expeditii door-to-door in Uniunea Europeana, la costuri reduse, datorita parteneriatelor dezvoltate cu unii dintre cei mai mari curieri europeni (de exemplu, UPS, DPD, GLS, SEUR, Parcel Force, ACS etc). Plata expeditiei se face online, prin card de credit sau Paypal, iar coletul poate fi urmarit printr-un instrument de tracking, timpul mediu de tranzit fiind de 3 zile lucratoare, in functie de locul de preluare/livrare.

"Nivelul ridicat de intelegere a specificului business-urilor cu prezenta internationala, datorat apartenentei la reteaua de agentii independente, PR Network, precum si experiza indelungata in promovarea unor startup-uri ne-au permis trasarea unei strategii care suntem siguri ca va pozitiona pe termen lung Eurosender si in Romania ca lider in domeniul expeditiilor", a declarat Mihaela Mitu (Managing Director 4AcePR).

 

"Romania este una dintre principalele piete pentru noi, avand un potential de dezvoltare extrem de ridicat, prin prisma numarului mare de expeditii, precum si a nevoii unor solutii mai eficiente la nivel de timp si costuri pentru acest tip de servicii. Partenerul nostru de comunicare a inteles perfect nevoia noastra de pozitionare, iar strategia de promovare construita impreuna va avea o componenta importanta de educare, in ceea ce priveste asigurarea securitatii si confortului serviciilor de expeditie, precum si a unui raport calitate-pret corect", a declarat Mihaela-Gabriela Buzoianu (Country Manager pentru Romania, Eurosender).

Eurosender se adreseaza atat segmentului B2B, cat si celui consumer – romani din afara tarii (expati, imigranti, studenti), precum si celor care au rude in afara tarii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related