Brandul de condimente Cosmin (Fuchs) premiaza gospodinele cu cadouri pentru cei dragi

Brandul de condimente Cosmin (Fuchs) premiaza gospodinele cu cadouri pentru cei dragi

Agentia de publicitate DDB Romania si agentia de comunicare digitala Tribal Worldwide Romania, parte a grupului de comunicare The Group, anunta lansarea campaniei promotionale "Gatesc pentru tine, castig pentru tine!", realizata pentru brandul de condimente Cosmin (Fuchs Condimente). Promotia se va desfasura in perioada 15 octombrie – 15 decembrie 2015 si este cea mai mare de acest tip derulata pana in prezent de brand.

"Brandul Cosmin este unul traditional, de incredere pentru gospodinele din Romania, venindu-le mereu in ajutor cu produse variate astfel incat mancarea pe care o pregatesc pentru cei dragi sa ii surprinda si sa ii bucure. Conceptul campaniei vine in mod firesc in completarea acestor atribute de brand, si de aceasta data brandul ofera un mijloc prin care mamele pot aduce bucurie pentru familie.", a declarat Simona Rosca (Sales & Marketing Coordinator Fuchs Condimente).

 

"Insight-ul de la care am plecat este acela ca gospodinele sunt cu adevarat fericite atunci cand familia lor este fericita. De aceea, trigger-ul campaniei este reprezentat de "fericirea celor dragi", fiind transpus in premiile care pot fi castigate in cadrul promotiei.
Ne-am dorit sa ne indepartam de tiparul clasic, prin care sa oferim ustensile sau mobilier de bucatarie nou-nout ca rasplata pentru sacrificiul din bucatarie si sa surprindem gospodinele cu premii pentru cei dragi lor: biciclete Mountain Bike, console PS4 si sisteme home cinema." spune Costin Milu (Creative Director DDB Romania).

Campania se desfasoara pe TV, in-store TT si IKA (poster, wobbler, shelftalker) si online prin intermediul platformei punegust.ro, pe Facebook sau prin bannere online plasate pe site-uri cu afinitate la publicul tinta.

Mecanismul promotiei consta in inscrierea codului unic de pe ambalajul promo, prin SMS la 1828 sau online. Premiile sunt oferite prin tragere la sorti: saptamanal biciclete Mountain Bike cu accesorii incluse, lunar console Playstation 4, iar la finalul campaniei, sisteme home cinema + LED TV inclus.

Echipele DDB si Tribal au fost desemnate castigatoarele pitch-ului de creatie organizat in luna iunie a acestui an de client.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related