[Interni si internshipuri] Raluca Marin (Ogilvy): Maximizarea beneficiilor obtinute nu cred ca tine de departament, ci de partea de admitere a internilor, de atentia cu care este facuta

[Interni si internshipuri] Raluca Marin (Ogilvy): Maximizarea beneficiilor obtinute nu cred ca tine de departament, ci de partea de admitere a internilor, de atentia cu care este facuta

Raluca Marin  (Client Service Director, Ogilvy) ne vorbeste in cele ce urmeaza despre cele doua tipuri de internshipuri care se desfasoara la Ogilvy - primul tine de practica studentilor, o cerinta obligatorie venita din partea facultatilor, al carui obiectiv tine de familiarizarea studentilor cu departamentele si workflow-ul unei agentii. Al doilea sta sub numele Ogilvy Red Camp, are o durata de 3 luni si are ca scop angajarea, participantii nefiind la primul contact cu munca de agentie.

Raluca precizeaza ca nu exista un departament care sa nu poata beneficia de pe urma unui astfel de program; conditia ar fi sa nu existe o presiune a timpului, pentru ca planificarile sa fie facute in detaliu, iar candidatii sa fie evaluati corect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related