ADC Romania infiinteaza bursa "Ionut Popescu"

ADC Romania infiinteaza bursa "Ionut Popescu"

In amintirea lui Ionut Popescu, art director si fotograf, care si-a pierdut viata in urma incendiului de la Colectiv, ADC Romania infiinteaza bursa "Ionut Popescu”. Aceasta va fi in valoare de 500 euro si va fi oferita cursantului Scolii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul scolii.

Cei care sunt interesati sa se inscrie o pot face online, pe www.scoalaadc.ro , rezolvand brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuita, iar pentru a urma cursurile Scolii ADC*RO, studentii admisi vor avea de achitat o taxa de 500 de euro. Inscrierile pentru cea de-a opta editie a scolii se pot face pana pe 25 noiembrie. Lista celor admisi va fi anuntata in luna decembrie.

Ionut Popescu a fost Art Director „cu o viteza in plus”, spune Teodor Cucu, Creative Director & Managing Partner TheCell . A lucrat in publicitate din 2005 la agentii precum Mercury360, Cohn & Jansen, GMP, Frank pentru diferite branduri, cum ar fi Timisoreana, Audi, Cosmote, Skoda si Romtelecom. „Perfectionist, temut de mai toti copywriterii cu care a lucrat pentru cuvintele: BAGA TEXT!!!!, reusind de multe ori sa faca layout-ul mai repede decat scriau unii headline-ul. Pasionat de muzica, fotografie, fail compilations si junk food”, adauga Teodor Cucu. Ionut Popescu a devenit antreprenor in 2011, an in care a fondat impreuna cu Teodor Cucu si Alex Galmeanu laboratorul de creatie TheCell. 

Teodor Cucu il descrie ca fiind „autodidact si perfectionist. Pentru el, orice proiect avea nevoie de atentie, de craft, pentru ca stia ca orice proiect pe care-l semneaza, il reprezinta. Nu-si facuse Facebook din teama ca va pierde prea mult timp acolo. Ca atare, cand avea un pic de timp liber, inventa ceva de facut: un tutorial de After Effects, un proiect foto, un test de animatie sau desena ceva. Mi-as dori ca ceva din spiritul lui, din curiozitatea si placerea de a bibili orice proiect, chiar si un flyer oarecare, sa treaca mai departe si sa-i inspire si pe cei care sunt acum la inceput de drum”.

Cursurile noii editii a Scolii ADC*RO vor incepe in luna ianuarie 2016 si vor dura patru luni, iar pe parcursul acestora, studentii vor dobandi aptitudini creative si vor putea patrunde in universul intortochiat al publicitatii. Scoala cuprinde atat cursuri si tutorate, dar si vizite si intalniri in unele dintre cele mai relevante agentii de publicitate de la noi.  La finalul scolii, acestia isi vor putea alcatui un portofoliu de lucrari, care va fi evaluat de catre tutorii scolii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenti vor beneficia de internshipuri in agentii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related