GAV comunica pentru Scena9, hotspotul cultural BRD - Groupe Société Générale

GAV comunica pentru Scena9, hotspotul cultural BRD - Groupe Société Générale

Incepand din luna octombrie a.c., GAV comunica pentru ”Scena9”, brandul cultural al BRD - Groupe Societe Generale. Agentia specializata in creare si accelerare de continut si prima companie de marketing cultural din Romania a fost angajata de BRD sa creeze formatul si continutul primei manifestari off-line a brand-ului, editia princeps (toamna-iarna 2015/2016) a revistei Scena9, cu ocazia celei de-a zecea editii a FNT - Festivalul National de Teatru.

Manifestul « O scena noua pentru un nou-modernism » poarta semnatura lui Lucian Georgescu si este pictografiat si videografiat de Marius Rosu.

”Creatori din toate subsolurile, parcurile si parcarile, birourile si mansardele, plajele, scolile, potecile, uniti-va. Pentru niste mai-bine-noi.”

Parteneriatul de marketing cultural GAV - BRD va continua prin lansarea seriei de web videos ICAR - o istorie alternativa a cinematografului romanesc, o productie CINEPUB in parteneriat cu Scena9.

CINEPUB by GAV este primul portal de cinema romanesc care distribuie gratuit online productii autohtone, fictiune, documentar, animatie, raritati, lungmetraje si scurtmetraje.

"Limbajul de lemn al textului denumit press release foloseste recurent si ipocrit substantivul ”provocare”, de cele mai multe ori fiind vorba de plictiseala maxima. La noi e vorba de noroc chior (chiar daca si-l mai face si omul cu mina lui...). E o mare bafta intilnirea cu o corporatie care gandeste vizionar si indraznet pe bune si isi asuma comunicare culturala pe termen lung, consistent si coerent. Eu unul nu am mai vazut asta in industrie de vreo 10 ani. Si e reconfortant sa faci dupa 25 de ani baza meseriei: copy simplu si cinstit. Se cheama ca nu sint un profesor de creative writing depasit daca am scris o platforma de brand in 30 de minute, ca la cursul de scriere sub presiune la anul I...", zice Lucian Georgescu (Managing Partner GAV).

 

 

"Copywriting-ul cinstit si bun, cum spune Lucian, e tot mai rar, si de aceea e si usor de recunoscut. O colaborare de acest gen este si o chestiune de chimie. Lucian si echipa lui de la GAV au simtit cel mai bine despre ce este Scena9: un playground pentru idei si oameni noi, pentru viitor, pentru acei « mai-bine-noi » care au nevoie de un loc al lor", spune Flavia Popa (Secretarul General al BRD).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related