Vandal Club: te bagi, man?

Vandal Club: te bagi, man?

„Vandalii” din spatele Vandal Club sunt doi tineri pasionati de design care s-au saturat sa lucreze la stapan si si-au dus hobby-ul pe meleaguri serioase. Cei doi (care vor sa ramana anonimi) s-au apucat de conceput tricouri cu mesaje care ironizeaza realitatile autohtone. Tricourile lor, populate de figuri precum Preafericitul Daniel sau Arsenie Boca si decorate cu expresii degustate la scara larga in online ("nu ma bag, man", "m-a luat"), le-au adus o portie considerabila de faima. Si de clienti.

Tricourile pe care le produc sunt in editie limitata, iar toata treaba se inconjoara cu un pic de aer exclusivist. El si ea, cum se denumesc generic in interviul de mai jos, si-au format si un club cu maxim 15 membri selectati pe spranceana. Fie ca sunt clienti fideli, colaboratori sau oameni care i-au sustinut, cei care fac parte din club primesc si creatii pe care nu le poti cumpara din shop.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related